#1 Skrevet Mai 28, 2007 Kan noen fortelle meg hva slags motorkode jeg har? 2002 Passat 4Motion 1,9TDI 130hk PD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Den heter sannsynligvis AVF. Det kan også være AWX, men det ser ut til at den bare ble levert med forhjulstrekk, mens AVF ble levert til 4mo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Kan noen fortelle meg hva slags motorkode jeg har?2002 Passat 4Motion 1,9TDI 130hk PD AVF eller AWX fikk jeg opp i Autohidden. 2002 Passat 1,9TDI PD 130hk EDIT, F@*N, for sen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 2003 mod (min...) med ellers samme tekniske hidden har AVF motor. (Dette skal stå på skilt/merke på motoren. pleier vel å være på deksel over reg.reim eller i nærheten..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Fant det i service heftet... Er AVF. På mekonomen sine sider står det AVF/AWX... ikke spør meg hvorfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...