#1 Skrevet Mai 28, 2007 Det er på tide med ny bil, men vet ikke helt hva jeg skal velge. A4 B6, 1.9TDI. Flotte biler, men vil jeg få problemer med å dra bilhenger med denne? Tenker på totalvekten og det den har lov å dra. A6 2.5TDI kan vel dra de VW'ene mine uten problemer. Men det er dette med 2,5TDI motoren da, man bør vel nesten finne en som det er byttet kammer på, eller opprette sparekonto. Allroad stiller vel i samme klasse som A6'en. Igjen er motoren det jeg kvier meg over. Om det er noen som har bil å selge er det bare å si ifra. Diesel, avant, hengerfeste er abs. minimumskrav. Ellers ønsker jeg en bil med skinn eller delskinn. Sort bil utgår med høye kneløft. Blir bare full i riper og skitten før man rekker å stenge vannkranen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Hvor mye veier bilhenger og bil tilsammen da ? Biler med quattro har som oftest høyere tillatt hengervekt. Men tror at det er en "magisk" øvre grense på 1800 kg med kun fwd-biler. Jeg vet iallfall at Audi Allroad 2,7 bit. har 2300 kg som max hengervekt. Men da bør du vel få deg en ekstra bokstav på lappen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...