#1 Skrevet Mai 28, 2007 er det nokon i bergens/ sotra området som har ein bilhenger eller ein henger som er stor nok til å transportere ein golf II på?? har du og vil gjerne låne meg den i eit par dager, så hadde det vert kanon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg mente jeg så at de leiet ut en slik henger på Shell på straume, men kan hende jeg tar feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg mente jeg så at de leiet ut en slik henger på Shell på straume, men kan hende jeg tar feil.... shell på straume har ikke, men statoil på kolltveit og YX på skogsvåg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 veit at statoil på kolltveit har men det koster jo eit par høvdinger å leiga. hadde tenkt å fått lånt meg ein henger slik eg hadde fått golfen på den og slakta den før eg for på skroten med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 hydro texaco i garnesveien(?) i indre arna tok 295,- da jeg leigde den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...