#1 Skrevet Mai 29, 2007 Har litt problemer med S4èn om dagen.. Mistenker lmm eller magnetventil, men kunne vært greit å få lest av noen feilkoder! Er det noen i lillestrøm området som kunne hatt mulighet til å hjelpe meg med dette? mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 Trur du ikke kanskje TS kan være snille og behjelpelige med å bare lese av? Kan jo hende du er heldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus. Hmm melder også int her, trenger litt koding av en navi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus. Kjempegreier! Det hadde jeg satt stor pris på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 Ingen andre som kan hjelpe meg? Hadde vært flotte greier altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2007 Det er som regel alltid noen som har med seg vag-com når vi møtes på McDonalds på mandager, så har dere anledning til å møte opp da, så er "problemet" jo løst Før omlegningen var det mulig å søke på medlemmer ut ifra lokallag og tilmed krysse av for om noen hadde registrert seg som innehaver av vag-com, men den funksjonen finner jeg ikke lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...