Anbefalte innlegg

Har litt problemer med S4èn om dagen.. Mistenker lmm eller magnetventil, men kunne vært greit å få lest av noen feilkoder!

 

Er det noen i lillestrøm området som kunne hatt mulighet til å hjelpe meg med dette?

 

mvh

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur du ikke kanskje TS kan være snille og behjelpelige med å bare lese av? Kan jo hende du er heldig..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus.

 

Hmm melder også int her, trenger litt koding av en navi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Vag-Com på vei med FedEx as we speak. Kan gi en lyd så fort jeg får den i hus.

 

Kjempegreier! Det hadde jeg satt stor pris på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som kan hjelpe meg? Hadde vært flotte greier altså!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som regel alltid noen som har med seg vag-com når vi møtes på McDonalds på mandager, så har dere anledning til å møte opp da, så er "problemet" jo løst ;)

 

Før omlegningen var det mulig å søke på medlemmer ut ifra lokallag og tilmed krysse av for om noen hadde registrert seg som innehaver av vag-com, men den funksjonen finner jeg ikke lenger : klø :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.