Vestfold: Bergenstreff Eikås Banen 19 Aug.

Anbefalte innlegg

Hvordan er interessen for å dra til Bergen\Eikås banen?

Jeg er intr. i å dra, om jeg ikke tar feil så skal vel andreas bortover.

Noen fler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tidlig å si no om det for min del.. Men er jo alltid gøy med treff da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker sjelden nei til en tur til Bergen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det på søndan alt skjer eller er det opplegg hele helgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel hovedsaklig søndag det skjer, men er vel folk som skal kampe fra lørdag til søndag.. Jeg skal til Kristiansund\sand på Gatebil lørdagen for så å kjøre til bergen i løpet av natta tenker jeg.. Kollonne kjøring hjemover fra Bergen tipper jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjiper'n da blir det ikke noe tur på meg : bh : hadde vært moro å vært med på treffa på hjemtraktene og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel hovedsaklig søndag det skjer, men er vel folk som skal kampe fra lørdag til søndag.. Jeg skal til Kristiansund\sand på Gatebil lørdagen for så å kjøre til bergen i løpet av natta tenker jeg.. Kollonne kjøring hjemover fra Bergen tipper jeg?

 

Er jo allerede på fredagen morroa begynner da. Så er det street legal på lørdagen, og Søndagen er det VACN treff på eikås banen.

 

gatebil her i Kristiansund? Hæ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergenstreffet er nok et av årets desidert beste treff, og har lang tradisjon med dette. Helgen er fullspekket med program hvor det er Street Legal på lørdag (som forøvrig anbefales å delta i) og med klubb-treffet på søndag. På lørdagskvelden samles alle på Bergen Camping for sosialt, noe som også har vært skremmende moro de siste årene.

 

Så Bergen kan VARMT anbefales. Selv kjører Roger og meg over på fredags formiddagen. Vi møtes da i Drammen og kjører E134 og over Hemsedal. Så her er det jo bare å henge på for dem som ønsker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles kjøring til Bergen oppfordres, her sammen med Region Oslo:

 

Oppmøte YX i Drammen (se kart) senest klokken 13:00 - Avreise umiddelbart.

 

Derifra går turen mot Gol og over Hemsedalsfjellet til Voss og Bergen. Beregnet ankomst Bergen ca. 21:00. På hjemturen for de som også henger med der går turen over Hardangervidda.

kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pg.a en motorsykkel ulykke en kollega var i så fikk jeg ikke byttet jobbhelg, dermed må jeg vente til stavanger treffet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pg.a en motorsykkel ulykke en kollega var i så fikk jeg ikke byttet jobbhelg, dermed må jeg vente til stavanger treffet..

 

Godt å se det kommer flere vestfoldinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.