#1 Skrevet Mai 29, 2007 Egen tråd for treffet på Rudskogen, hvem fra Agder skal dit? Jeg skal dit, hvis ikke noe viktigere kommer i veien. Treff er gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Jeg kommer nok jeg og ja! Er sjef å være på treff med denna gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 Kommer jeg og,om ikke noe kommer i veien..(Og med egen bil Trond) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 Regner med å stille der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har tenkt meg oppover, men er ikke sikker på turnusen ennå. Håper selvsagt at det ordner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg skal prøve å komme meg oppover jeg, siden jeg gikk glipp av våler treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg skal prøve å komme meg oppover jeg, siden jeg gikk glipp av våler treffet Ta med deg brodern! Han har jobbet altfor mye i det siste, og trenger en avveksling snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2007 tviler på at jeg eller jan egil kommer.. blir sikkert noe jobb og drit, pluss at jeg kommer til å ligge og svette over einserpoloen jeg skal ha ferdig chassiet på i sommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2007 Tenkte eg skulle prøve å komme meg dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2007 jeg har tenkt å opp.da får jeg endelig prøvd bilen på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2007 nå kan det se ut som jeg også tar turen om jeg rekker å få derbyen klar igjen etter all polo mekkingen i sommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2007 Bare si i fra hvis du trenger noe hjelp. Stiller gjerne opp for at du skal kunne drifte i Slakteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2007 he, he. jeg skal prøve Per etter 50 runder på samme bane må man nesten være idiot for ikke å lære å legge bilen litt breitt iallefall Har tenkt over det, og er vel egentlig bare litt eksos og 4 hjullager som må byttes.. muligens ta med ekstra sett også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2007 Jeg stiller, tror feilen som gjorde at det kuttet er ok og nå : devil : så det blir moro.. Gøy på treff, og det med egen bil og Torgny Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2007 Skal også prøve å komme meg på dette treffet, prøve å dra med broren min også. Han har en A3 04mod 2.0 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2007 Jeg har også lyst til å oppover på dette treffet. Blir endelig bestemt etter sommeren engang for min del, se att det ikke kræsjer med for mye andre ting osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2007 Treff høres digg ut ja, har mer fyrverkeri igjen jeg ja!! J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 1, 2007 Treff høres digg ut ja, har mer fyrverkeri igjen jeg ja!! J Ahh, det var derfor ja, du sparte opp til Rudskogen, så ikke Frida og co skulle bli vettskremt av deg :D Gleder meg allerede til "trollgryta" i skogen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...