problem med nedre reimhjul på Golf II

Anbefalte innlegg

Har fått ett problem. Møller Hvam Skiftet regreim på golfen for 1år siden. Har rukket å kjøre på bilen ca 30.000km og har nå i seinere tid lagt merke til kast i det nedre reimhjulet.

 

Kan dette ene og alene skyldes Møller Hvam sin demontering/montering? eller er det ett vanlig problem at det blir kast i dette hjulet etter 108.000km?: klø :

 

Var innom Møller Hvam for å reklamere da det virket litt rart at dette slang såpass mye som mitt gjør.

 

Men under prat med kundebehandler så nevnte jeg tapt dag på Vålerbanen og forklarte at jeg var veldig skuffet over dette. nevnte også at bilen var greit senket. Kundemotakeren klarte å lire av seg enkelte helt på tryne kommentarer som "90hk på bane, kan det være noe morsomt?"

"ser du har kjørt på 30.000km hvorfor har du ikke lagt merke til dette før?"

"Dette må antageligvis være noe du eller ett verksted som har gjort"

"har sett lavere biler enn denna"

 

Er dette god kundebehandling?

 

Er tydelig Møller hvam som har ødelagt reimhjulet under demontering, dog så har jeg aldri tatt meg bryet med å sjekke opp det de har utført av jobber på mine biler, men kanskje jeg må skaffe meg nye rutiner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da ikke bli kast i hjulet selv etter 300,000km.. At det kan ruste er en annen sak..

Er det ikke 3år på arbeid som dem gjør med orginale deler? Isåfall får dem bare sette igang å rydde opp etter seg..

 

Og angående kundebehandlingen så er det jo tydelig at du har møtt noen som ikke har noen ting i servicebransjen å gjøre.. Typisk ting å si for en som ikke vet hva han snakker, burde holde seg til å selge lyspærer til ny Audi enn å rakke ned på andre..

 

Btw stor : ja : for at du kjører på bane med bilen, skal gjøre det samme med min i neste uke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kast i det fordi senterbolten er løs ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da ikke bli kast i hjulet selv etter 300,000km.. At det kan ruste er en annen sak..

Er det ikke 3år på arbeid som dem gjør med orginale deler? Isåfall får dem bare sette igang å rydde opp etter seg..

 

Og angående kundebehandlingen så er det jo tydelig at du har møtt noen som ikke har noen ting i servicebransjen å gjøre.. Typisk ting å si for en som ikke vet hva han snakker, burde holde seg til å selge lyspærer til ny Audi enn å rakke ned på andre..

 

Btw stor : ja : for at du kjører på bane med bilen, skal gjøre det samme med min i neste uke:)

 

aner ikke hvor lenge garantien gjelder. Men det burde holde mere enn 30.000km. Spesielt når det er gjort hos en VAG forhandler.

 

Golfen måtte utpå banen, hehe. Er gøy å kjøre selv med 90hk, men man merker at det mangler litt "krutt" enkelte steder.

 

Er det kast i det fordi senterbolten er løs ?
Senterbolten var ikke løs, det gjelder de andre skruene også.

 

Det jeg tror er at det har vært slik hele tiden siden de byttet. dog så har jeg aldri tatt meg bryet med å titte i motorommet når motoren er i gang: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.