#26 Skrevet Mai 31, 2007 Fått noe svar frå Vålerbanen om hvilke dager som er ledig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2007 Haddde vært gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2007 Fått noe svar frå Vålerbanen om hvilke dager som er ledig ? Ikke svart på mailen min enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2007 jeg er og med på noe banekjøring på våler! vis alle kunne snudd seg litt di første rundene, som nevnt over her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 12, 2007 Fikk aldri noe svar på henvendelsen min til Våler jeg: mad : Noen som har tid til å sjekke noe mer rundt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 12, 2007 prøv å ring, kanskje de er bedre på tlf, har selv opplevd att de er ganske klønete på mail, kanskje ikke postmannen ikke leverer mail hver dag der borte:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 13, 2007 prøv å ring, kanskje de er bedre på tlf, har selv opplevd att de er ganske klønete på mail, kanskje ikke postmannen ikke leverer mail hver dag der borte:D Ja var det jeg tenkte på også men har ikke tid til overs om dagen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 14, 2007 Veldig bra initiativ jeg stiller hvis det blir noe av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 22, 2007 Kokte vekk i kålen dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...