#1 Skrevet Mai 29, 2007 ikke helt vw/audi klubb stil men legger ut ett par bilder av en kamerat sin 350z... mangler dekk til felgene så er han der.. de er påvei.! hva syntes folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Tja.....er jo en plastikkrakett, men kul? JA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 var ikke så værst med de hjula der heller etter min mening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 nye hjul venter på dekk, orginale er 8*18 rundt om, mens nye er 9,5*19" foran og 10,5*19" bak:) kan bli artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 Syntes den var tøff jeg, sjelden jeg ser en bil som kler all den plasten på bakpartiet men den der likte jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 Knallfet bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2007 Den du har prata om for litt sia? Iallefall knall bil som sikkert ikke blir dårligere med et hakk breiere og større felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2007 Tøff, men ubruklig for min del. Hadde jeg hatt en slik bil, så hadde jeg satt pris på og komme opp av tunet uten og skrape hele veien med meg. Noe den ser ikke ut til og kunne ha klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2007 aah! sku hatt en slik en;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2007 såvidt den kommer inn i garasjen min pga plastikken:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2007 Har visse likheter. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2007 fet riskoker det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2007 Plastikkrakett, ville ikke hatt den om jeg fikk den. (du spurte jo om vår mening og det fikk du) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2007 Syns den så ut som en ombygd Honda S2000 i front. Fet bil men ikke helt min stil! Ps. Roger du ville tatt den visst du hadde fått den!! Bare selg den å kjøp deg en bedre enn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 30, 2007 Ps. Roger du ville tatt den visst du hadde fått den!! Bare selg den å kjøp deg en bedre enn:) Da skulle jeg hvertfall solgt den med en gang,billig! ville ikke hatt den på gården min, NEI TAKK! VAG park only. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2007 Har visse likheter. . Huff da.... Ser ingen fellestrekk annet enn kanskje taklinjen hvis jeg legger godvilja til... en stk drømmebil kontra "kanskjetaimothvisdenkastesettermeg" bilen Altfor mye plast for min smak.. Original med senk og breie felger så er det ikke så dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 30, 2007 Huff da.... Ser ingen fellestrekk annet enn kanskje taklinjen hvis jeg legger godvilja til... en stk drømmebil kontra "kanskjetaimothvisdenkastesettermeg" bilen Altfor mye plast for min smak.. Original med senk og breie felger så er det ikke så dumt. Godt det er flere som er enig, kan kanskje ikke forventes så mye skryt når man legger ut en riskoker på tyskerforum.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 30, 2007 For mye plastic for min del, men for all del morsom farkost i orginalstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 30, 2007 Godt det er flere som er enig, kan kanskje ikke forventes så mye skryt når man legger ut en riskoker på tyskerforum.... liker du ikke bilen så sier du det, det har du sagt, derfor syntes jeg det er unødvendig å diskutere dette i hue og rævva opp og ned. enten liker du den eller ikke!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2007 liker du ikke bilen så sier du det, det har du sagt, derfor syntes jeg det er unødvendig å diskutere dette i hue og rævva opp og ned. enten liker du den eller ikke!.. Ville du ikke høre meningen da? du får tåle å høre det. Slutt å syt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2007 Ville du ikke høre meningen da? du får tåle å høre det.Slutt å syt! jeg spurte etter meningen til folk, og du har svart, da trenger du ikke mase som ei jævla kjærring da vett! og jeg syter ikke, ikke min bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2007 Syns disse bilene var fine når dei kom, men dette er litt mye plastic. Men går nok rett hjem i japse og gatebil miljø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2007 jeg spurte etter meningen til folk, og du har svart, da trenger du ikke mase som ei jævla kjærring da vett! og jeg syter ikke, ikke min bil ! Hårsår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2007 Oppfør dere gutter.... Jeg har møtt Arnt ett par ganger, og han smilte fra øre til øre.. Bevares en meget fin bil,, men han har vel tatt DEN helt ut oxo....Blir gøy og se den med nye Felg`s: rock : Smaken er Forskjelig og.... TAKK ...for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 30, 2007 Bilen er litt for mye stylet for min smak, men er jo en rå bil ellers. Bare lyden i seg selv når turtallet øker er jo helt rå. Har brukt en orginal 350Z på feilsøkingskurs hos Nissan så da fikk jeg sett ekstra nøye på den. Er jo bygget for fart denne bilen da. Har dessverre ikke fått kjørt den mere en 100 meter da: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...