#1 Skrevet Mai 29, 2007 ja som overskriften sier så ble jeg i krysset ved trondheim torg og teateret rygget på av en laste bil med tippeplan han sto forran meg i krysset å venta på grønt lys når han plutselig fant ut at det var sikkert lurt å rygge litt og siden han ikke så noen i speilet så var det jo bare å gi gass, men bak der sto jo jeg og ante fred og ingen fare, skal si jeg følte meg liten når jeg hørte det begynte å skrape frammi der og han viste ingen tegn til å stoppe, han sjaføren sa at han merket ingenting skummelt det der men det gikk jo heldigvis ganske bra for han stoppa jo å rygge etterhvert, så det ble bare et stk ødelagt panser og grill samt noen riper å bulker i fangeren. skal på møller i morgen å få takst, og så ville han sjefen i firmaet betale utenom forsikkringen så dablir det jo greit.. så nå ser bilenslik ut: (ikke så ille som det høres ut som i teksten over, men litt drama skal det jo være ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 ja som overskriften sier så ble jeg i krysset ved trondheim torg og teateret rygget på av en laste bil med tippeplan han sto forran meg i krysset å venta på grønt lys når han plutselig fant ut at det var sikkert lurt å rygge litt og siden han ikke så noen i speilet så var det jo bare å gi gass, men bak der sto jo jeg og ante fred og ingen fare, skal si jeg følte meg liten når jeg hørte det begynte å skrape frammi der og han viste ingen tegn til å stoppe, han sjaføren sa at han merket ingenting skummelt det der men det gikk jo heldigvis ganske bra for han stoppa jo å rygge etterhvert, så det ble bare et stk ødelagt panser og grill samt noen riper å bulker i fangeren. skal på møller i morgen å få takst, og så ville han sjefen i firmaet betale utenom forsikkringen så dablir det jo greit.. så nå ser bilenslik ut: (ikke så ille som det høres ut som i teksten over, men litt drama skal det jo være ) Uffda... fin sjangse til å få seg S4 grill og fanger? men: IKKE, jeg gjentar, IKKE ta det utenom forsikringen med mindre du tjener knakende godt på det.. Ta iallefall taksten først.. Surt om skaden kommer på 20.000 og du får 5000 cach i lomma.. Det er kun du som taper på det om du tar det utenom. Been there, done that.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 Kjipern! Men bra firmaet tar ansvar da ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 Synd at slikt skal skje. Håper takstmannen skriver med "gaffel", slik at du ikke blir lidende pga en verdensmester på tre akslinger.Regner da med at "bremsejobben" utsettes...tenkte å høre om du hadde anledning i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 Synd at slikt skal skje. Håper takstmannen skriver med "gaffel", slik at du ikke blir lidende pga en verdensmester på tre akslinger.Regner da med at "bremsejobben" utsettes...tenkte å høre om du hadde anledning i morgen. hei preben, ja håper jeg får en bra takst, burde jo bli litt for nytt panser og lakk, + grill og lakk på fanger da, bremsejobben skal utføres som planlagt den ja så om det er mulighet i morgen blir jeg kjempe glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 Uffda... fin sjangse til å få seg S4 grill og fanger? men: IKKE, jeg gjentar, IKKE ta det utenom forsikringen med mindre du tjener knakende godt på det.. Ta iallefall taksten først.. Surt om skaden kommer på 20.000 og du får 5000 cach i lomma.. Det er kun du som taper på det om du tar det utenom. Been there, done that.. hehe ja tenkt tanken jeg og, så vi får se hva takstmann sier i morgen, som det ser ut til nå så er det jo "bare" å bytte panser og grill og evt fanger om den er flyttet litt på seg, men får vente å se hva de sier i morgen,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2007 Synd at slikt skal skje. Håper takstmannen skriver med "gaffel", slik at du ikke blir lidende pga en verdensmester på tre akslinger.Regner da med at "bremsejobben" utsettes...tenkte å høre om du hadde anledning i morgen. Kommentar til "overskriften" din.. Verdensmestere finns over alt.. Og såvidt jeg oppfatter her så har lastebilsjåføren hatt et uhell, han har vel ikke prøvd å lure seg unna eller presse skyld på Magnus? Ei heller prøvd å heve seg over han? Du er så full av fordommer som sier slikt at jeg blir kvalm, lastebilsjåfører gjør bare en jobb de og, og de som alle andre kan gjøre feil. Så så lenge denne sjåføren ikke har gjort noe annet enn en feil(logisk nok så gjør en lastebil hakket mer skade enn en personbil som rygger på en annen, men slikt sjer vel aldri heller det..?), og gjør opp for seg og ber om unnskyldning, så syns jeg du skal holde pent kjeft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2007 Kommentar til "overskriften" din..Verdensmestere finns over alt.. Og såvidt jeg oppfatter her så har lastebilsjåføren hatt et uhell, han har vel ikke prøvd å lure seg unna eller presse skyld på Magnus? Ei heller prøvd å heve seg over han? Du er så full av fordommer som sier slikt at jeg blir kvalm, lastebilsjåfører gjør bare en jobb de og, og de som alle andre kan gjøre feil. Så så lenge denne sjåføren ikke har gjort noe annet enn en feil(logisk nok så gjør en lastebil hakket mer skade enn en personbil som rygger på en annen, men slikt sjer vel aldri heller det..?), og gjør opp for seg og ber om unnskyldning, så syns jeg du skal holde pent kjeft. WORD! Veldig surt uansett. Samme holdt på å skje med meg i fjor sommer. Jeg så det heldigvis, kastet bilen i R å kom meg en meter bakover før han rakk å treffe meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2007 Greit at folk har meninger om ting, men synes vi skal føle oss for god til å slenge dritt her altså! Jeg kjører lastebil hver dag og vet hva Magnus står ovenfor! Men et uhell var det garantert, og ikke noe annet! Been there myself da sjø! Nå har jeg ryggekamera også jeg da, så ingenting kan hjemme seg bak meg uten at jeg ser det! Skulle ønske det var påbudt med det på alle lastebiler! MAGNUS! Du får se og få så mye at du kan ta en facelift da! Hihi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...