#1 Skrevet Mai 29, 2007 Hva syns folket om A8 hjul på en golf IV da??KOMENTARER????? Dette er et gammelt bilde, resten av bilen ser annerledes ut nå, men har ikke fått lagt inn bilder på pcèn enda;) men kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 er en IV i Kongsberg med akkurat samme oppsettet! jeg suyntes dette ser veldig pent ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 Ryddig å pent. eg hadde samme felgene på tten min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 Har møtt/sett deg noen ganger, å det ser utrulig bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 takker og bukker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2007 Spør du så får du svar Syns rett og slett det er oppbrukt eg! Har sett meg lei på felgen og syns dermed ikkje det var så tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2007 Synes disse fortsatt gjør seg godt jeg. RS4 er oppbrukt! Ser veldig bra ut dette Hvor mye senking er det snakk om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2007 syns de er sinsykt fine på bilen din fikk sett litt på de på vei til Die aller vearste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2007 Syntes denne komboen er rå lekker. Mener at de a8 hjulene tar seg meget bra ut på mange nyere vag og audier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2007 Tror aldri jeg blir jeg blir lei av å se golf IV med a8 hjul. Syns det er en veldig bra felg til bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg synes disse felgene gir et veldig massivt og cleant utseende på bilen, og andre volkswagen og audi for den saks skyld. Er jo enig med at de er litt oppbrukt da. Det ser ihvertfall skamtøft ut med blodsenk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2007 Hadde samme felger på min x golf 4 gti i 8,5x19" med 235/35 dekk. Syntes de kler bilen bra. Og helt geniale felger å vaske ( sier han som akkuratt har ligget på alle 4 å brukt 5 min på hver rs4 2 felg ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2007 Hadde samme felger på min x golf 4 gti i 8,5x19" med 235/35 dekk. Syntes de kler bilen bra. Og helt geniale felger å vaske ( sier han som akkuratt har ligget på alle 4 å brukt 5 min på hver rs4 2 felg ) Hehe,kan ikke være mer enig. Ypperlige og vaske og holde reeene og fine. Glad jeg ikke har OZ felger med 100eker pr felg ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2007 Synes disse fortsatt gjør seg godt jeg. RS4 er oppbrukt! Ser veldig bra ut dette Hvor mye senking er det snakk om her? takker: rock : det er justerbart koni coil over senkesett på! er senket 50mm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2007 Husker jeg hadde våte drømmer om disse felgene. . . Hvor mye er bilen senket forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2007 Husker jeg hadde våte drømmer om disse felgene. . . Hvor mye er bilen senket forresten? les og du finner svar.. står 50mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2007 Har en bekjent som har disse på en rød 4ere golf. Syntes det ser enda bedre ut i virkligheten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2007 ser litt rart ut egentlig har aldri vært fan av a8-felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2007 ser litt rart ut egentlig har aldri vært fan av a8-felgene. Ikke enig! Kleene og fine felger. Passer bra på 200 20V også. Blir enda bedre med nytt 65/45 senk som er på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 18, 2007 nyeste bildene av golfen;)Hva syns folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 19, 2007 Greit nok at de er fine felger men føler at a8 og rs4 felgane e blitt brukt opp:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 19, 2007 Det der syns jeg ble pent:) Felgene passet mye bedre på bilen etter du fikk stylet den, syns ikke de passer like bra på biler som for det meste er originale. Syns de stikker seg ut litt for mye til å sitte på en anonym bil. Men som sagt, nå ble det bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 19, 2007 Kan skrive under på at dette er en meget pen bil den Rune har. Utrolig pent i mine øyne værtfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 19, 2007 Tusen takk folkens;) Men nå er den desverre TIL SALGS;) Helt nydelig bil å kjøre! Selges grunnet trenger større plass. Neste bil blir Golf 4(selvfølge) 1.9tdi STV. Som ska sope bakken. Tenkte jg skulle søke jobb i komunen om å sope veiene for sand å stein etter vinteren;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...