#1 Skrevet Mai 29, 2007 hei skulle skru ned ruten på pasasjersiden idag, og hørte bare et smell/noe som revnet! skrudde av dørsiden nå når jeg kom hjem, og wire`en har røket rett av, og det lå noen løse deler inni døra! (legger ved noen bilder) må jeg nå "dele" døra, og bytte hele wire`en? anntar at man får kjøpt det man trenger hos møller, men er dette en jobb man klarer selv, hvis man er litt "neve-nyttig" av seg? det gjelder en 3-dørs 2000 a3 1,8t om noe av dette skal ha noen betydning! dene låg nedi døra. wire`en skal gå gjennom denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 På passat må du iallefall bytte hele den plata med vindusmekanismen. Har røket på to dører hittil på bilen min: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 På passat må du iallefall bytte hele den plata med vindusmekanismen. Har røket på to dører hittil på bilen min: bh : Må ikke nei. Får kjøpt rep.sett. men møller er ikke så flinke til å opplyse om at det finnes. Koster ca.500kr. kjøpte dette til golfen min, litt dill å montere det, pga at wiren må være veldig stram, men det går etter litt banning:) ny plate med heis koster vell noe sånnt som 1500-2000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Må ikke nei.Får kjøpt rep.sett. men møller er ikke så flinke til å opplyse om at det finnes. Koster ca.500kr. kjøpte dette til golfen min, litt dill å montere det, pga at wiren må være veldig stram, men det går etter litt banning:) ny plate med heis koster vell noe sånnt som 1500-2000kr da må jeg få tak i et slikt rep.sett. men da må du først ta ut ruten, så løse hele ramma/plata, også er det til og bytte? fulgte de plastklipsene som ruta sitter i med i det rep.settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg byttet på min bil i går (TT). For hele mekanismen uten motor kom det på drøyt 1200,- inkl. rabatt. Tok ca 2 timer å bytte. Mekanismen på min var "poppet" på, så det gikk litt tid til å borre ut naglene, men ellers gitt det veldig greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2007 bestilte rep. sett hos møller idag (uten motor) 1332.- før rabatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2007 samme skjedde meg i fjor sommer, klarte fint å bytte dritten, men problemet var popnaglene nevt tidligere.. kjøpte ett slik billig sett med nagler, de funker ikke, så husk å få med de naglene fra møller\audi som skal være der, tror ikke det er noe standard greier, men ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2007 samme skjedde meg i fjor sommer, klarte fint å bytte dritten, men problemet var popnaglene nevt tidligere.. kjøpte ett slik billig sett med nagler, de funker ikke, så husk å få med de naglene fra møller\audi som skal være der, tror ikke det er noe standard greier, men ikke sikker oki.. pakken ble sendt fra møler igår, så er litt sent. hva er det med disse naglene da? ekstra lange eller sterkere? har masse nagler liggende, så får se hva jeg finner ut av! men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...