#1 Skrevet Mai 29, 2007 Heisann! Lenge siden.... Eg har ein a4 støtfanger md lykter og alt. komplett facelift. Noen som vett ka eg kan ta for den? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Heisann! Lenge siden.... Eg har ein a4 støtfanger md lykter og alt. komplett facelift. Noen som vett ka eg kan ta for den? på forhånd takk Som i grøftelykter eller facelift hovedlykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 Som i grøftelykter eller facelift hovedlykter? De e komplett støtfanger eg meine. alstå grøftelykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 Dette virka interessant, men lokta dyrt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Dette virka interessant, men lokta dyrt.. Det e orginalt, brukt. Eg komme hjem t stavanger i helgå, så du kan jo eventuelt komma og se på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2007 Hørres bra ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...