#1 Skrevet Mai 29, 2007 Hei! Er det noen som har peiling på hvilken felg dette er? Har leitet rundt på forumet og hele nettet, men blir ikke noe klokere... Den ligner på både ASA og BSS sine, men ingen er helt like... Trenger en stk nemlig pga kast i felgen etter en punktering... Så hvis noen har en sånn felg i 17" liggende eller vet hvor en kan få tak i så blir jeg utrolig glad! står ett 225/45 dekk på, og innpress er ET35(?). Men skal dobbeltsjekke hvis noen kan hjelpe! Byttet felgene med en kamerat, og han sa det var BBS ASA felg, men det hjalp ikke akkurat mye... hehe: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 Har du sjekka audis felgprogram ? Ligner en smule på calito.. men kanskje ikke helt.. tror calito kommer i 2 forskjellige typer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 Takk for tipset Har søkt på nettet etter Calito, men har ikke funnet noen som ligner desverre... De stod på en A6 tidligere, men har de på passaten min nå Har bare ikke fått byttet emblemet i midten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 sjekk her, ligner veldig på denne .... ta en titt her i post nr 2.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77092&highlight=rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 Den ligner vel ikke noe særlig. Minner mere om BBS RS 871 (?) org felg til Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Hei, synes denne lignet veldig på 17" Madras 3B7 601 025 1Z2, 7,5x17" ET 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2007 Ja, den ligner veldig på et par av BBS felgene, men de er alle "skrudd" på forskjellig vis... Og det kunne vært en Madras felg, men den har ikke krom kanten desverre... Men nå har jeg sendt en mail til BBS og ASA i håp om at de kanskje kjenner den igjen... håper bare de gidder å svare... men takk for svarene så langt ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...