#1 Skrevet Mai 30, 2007 Kan noen fortelle meg litt om hvordan man skifter sitteputa på en stol i typ 89 ? trenger man noe spesielt utstyr ? er det mye jobb ? Mvh Emil A Strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 Kan noen fortelle meg litt om hvordan man skifter sitteputa på en stol i typ 89 ? trenger man noe spesielt utstyr ? er det mye jobb ? Mvh Emil A Strøm Jeg gjorde dette engang for et par år siden. Det er ikke noe jeg hadde gjort igjen, da det ble mye bannskap. Det går veldig fort å få av alt, men når tiden kom for montering ble det verre. Hører med til historien at jeg tok av stoff og monterte skinn da, noe som sikkert er verre å strekke på men. Stoffet/skinnet sitter fast med noen små "pigger" som vippes inn under stolen for å feste/strekke. Av verktøy brukte jeg tang/nebbtang og blodige fingre(mye skarpe kanter). Det var også litt klønete å skru av ryggen, var noen plastdeksler som ikke var helt samarbeidsvillige. Det var det jeg kom på i farta, bare å spørre hvis det er noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 uff da Dette hørtes jo ikke noe gøy ut.. Noen andre som har noen innvendinger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Eg skifta nett sitte pute på min s2 cupe med skinn. Gjekk greit det, du treng strips og ein spiss avbiter og litt verttøy. Vist det er varme i sete treng du og litt lim, helst spray då kablane ligg i eit tøy stykke. Det kan og vera ein fordel og vera to stykk då du skal montera trekket i gjenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Vet ikke hvordan det er i bilen din, men i gti'n min er det lekende lett. Tar av trekket ingen uten bekymring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Godt å høre at ikke alle syntes det var ett helvete ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...