#1 Skrevet Mai 30, 2007 Lurer på å hive på sideskjørt og singelframe front på TT'en noen som har erfaringer med passform/ kvalitet på de forskjellige merkene? og er det plass til FMIC på den fronten? går akkurat på org front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 Har min til lakkering nå. Blir spennende å se hvordan det blir. Passformen virker bra. Kan poste noen bilder når jeg får den tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 ok, hvilket merke er det? skjørt og front eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 Monterte nylig Rieger R-frame front, Rieger sideskjørt og hekkskjørt på min... Vil karakterisere passformen som noe av det beste jeg har vært borti. Var kun ørmå tilpasninger som måtte til. Noe enhver kan klare! Slitet var faktisk å få alle de orginale delene AV bilen.. Skruer på mange plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2007 vurderer selv nå single frame. hvor kjøpte du din front fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2007 Her er hvordan min ble: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2007 hvem lakkerte og monterte fronten? mye kostet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg har Rieger sin, og har montert Forge fmic det gikk fint...Ligger en del bilder på slutten av min prosjekt tråd....http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63304&highlight=prosjekt+tt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...