#1 Skrevet Mai 30, 2007 Her er 2 felger som jeg er ganske keen på å kjøpe, men klarer ikke helt å bestemme meg. Tror dere det vil bli for mye svart med svarte felger til en svart S3? Er også åpen for andre forslag til felger hvis noen har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 eg hadde valgt dei svarte visst eg sku kjøpt nye til min s3..kaer prisen og dim på dei der? er no vel noen her som kan bruke et eller annet programe og klippe felgene inn på ein svart s3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 eg hadde valgt dei svarte visst eg sku kjøpt nye til min s3..kaer prisen og dim på dei der?er no vel noen her som kan bruke et eller annet programe og klippe felgene inn på ein svart s3 Prisen på de svarte er på 17.000 kr og den kommer i 18", 19" og 20". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 øverste felgen av de to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Skal du bruke 17k på felger kan du like gjerne slenge på 4k til, og få et sett nye BBS LeMans med nye dekk.. (regner med at boltsirkel på S3 også er 5x100..) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87585 http://www.blocket.se/vi/11720911.htm?ca=7_s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2007 Hadde ikke vært så vanskelig for meg... gjør som Nils foreslår Synes (som en av få kanskje?) skjelden svarte felger blir bra og tror heller ikke de første blir det.. ASA felgene er penere, men mange som har akkurat de hjula og ASA har og fått småfrynsete rykte pga kvalitet. Så kjøp BBSene du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2007 Det ble de svarte felgene og det ble drit bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2007 bilde?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2007 jeg har også svarte felger på min s3 og jeg syns det ble drit bra. skal prøve å ta noen bilder når bilen er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...