Hvilke felger til min Audi S3

Anbefalte innlegg

Her er 2 felger som jeg er ganske keen på å kjøpe, men klarer ikke helt å bestemme meg. Tror dere det vil bli for mye svart med svarte felger til en svart S3?: klø :

Er også åpen for andre forslag til felger hvis noen har det?

FELG_1.jpg

FELG_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde valgt dei svarte visst eg sku kjøpt nye til min s3..kaer prisen og dim på dei der?

er no vel noen her som kan bruke et eller annet programe og klippe felgene inn på ein svart s3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde valgt dei svarte visst eg sku kjøpt nye til min s3..kaer prisen og dim på dei der?

er no vel noen her som kan bruke et eller annet programe og klippe felgene inn på ein svart s3

Prisen på de svarte er på 17.000 kr og den kommer i 18", 19" og 20".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øverste felgen av de to!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært så vanskelig for meg... gjør som Nils foreslår :) Synes (som en av få kanskje?) skjelden svarte felger blir bra og tror heller ikke de første blir det.. ASA felgene er penere, men mange som har akkurat de hjula og ASA har og fått småfrynsete rykte pga kvalitet. Så kjøp BBSene du :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble de svarte felgene og det ble drit bra!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også svarte felger på min s3 og jeg syns det ble drit bra. skal prøve å ta noen bilder når bilen er ferdig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.