#1 Skrevet Mai 30, 2007 Har en Audi 200 2.2 10v motor(JY) med mekaniske løftere... motoren tikke litt, har ett oljetrykk problem, men virker oljetrykk noe in på mekaniske løftere å??? kjørte "motor flush" fra Omega og byttet olje på motoren i dag. opplevde da at motoren tikket enda mere! går det ann å bygge om til hydrauliske løftere? mye arbeid? har hydrauliske løftere liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 Lyden vil variere, med oljetrykk, oljetemp/viskositet og trolig med merke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2007 Hei! Jeg har hydrauliske løftere på min 10V, og de tikker som bare det... Fikk beskjed av Møller om at de hyd.løfterne er veldig sensitive på oljeskiftintervallene, men jeg har ikke merket noen stor forskjell. Hadde faktisk tenkt til å bygge om min topp til mekaniske løftere, men siden du også har problemer så tror jeg heller jeg får leve med tikkingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2007 Hei! Jeg har hydrauliske løftere på min 10V, og de tikker som bare det... Fikk beskjed av Møller om at de hyd.løfterne er veldig sensitive på oljeskiftintervallene, men jeg har ikke merket noen stor forskjell. Hadde faktisk tenkt til å bygge om min topp til mekaniske løftere, men siden du også har problemer så tror jeg heller jeg får leve med tikkingen! er ikke være noe problem å få justert ventilene min slik at det ikke tikker... har bare ikke blitt gjort noe siden jeg kjøpte bilen! kjøpe forresten feil her tidligere, så jeg har kanskje 10 hyd. løftere til en god pris vist du er interesert? hadde løs kammen i går, å det ser ut til at du faktisk kan bytte løftere uten å ta av registerreima! var veldig enkelt, å gjøres på ca. 2-3 timer... må være 2 til den jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...