#1 Skrevet Mai 30, 2007 Som sagt så starta den i 2 sek og stoppa!.. Det er strøm inn til hjerna men det klikker ikke! Og det er ikke gnist!.. Har hjerna tatt kvellen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2007 hvilken sikring tok du ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2007 hvilken sikring tok du ut? Alle! Alle var hele så jeg satte de bare tilbake!.. Er det noen slags sperre som har slått inn?? Er ikke startsperre mener jeg! Er en 1991 mod S2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2007 Litt OT men hvor ligger hjernen på en s2? Har samme problem som deg.. Jeg får heller ikke start på min og tror det kansje kan skyldes samme problem: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 Under matta på passasjersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Under matta på passasjersiden Hvordan vet jeg om hjerner evt er ødelagt.. Og en ting til.. Går det an å lese av feilkoder selv eller må man ha vag.com for å gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2007 Hvordan vet jeg om hjerner evt er ødelagt..Og en ting til.. Går det an å lese av feilkoder selv eller må man ha vag.com for å gjøre det? Vist det kommer strøm inn til hjerna men den ikke klikker når du vrir om tenninga så er det mest sannsynlig den!.. Jeg skal hante meg ny hjerne over helga for å prøve det! Har du ikke gnist? Prøvd å bytte fordeler, coil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2007 Vist det kommer strøm inn til hjerna men den ikke klikker når du vrir om tenninga så er det mest sannsynlig den!.. Jeg skal hante meg ny hjerne over helga for å prøve det! Har du ikke gnist? Prøvd å bytte fordeler, coil?? Jeg skal bytte pluggledninger, plugger og fordeler.. Om dette ikke hjelper kjøper jeg NY BIL Hehe, er søren lei av å ikke få det til.. Neida, men skal skifte de tingene så tar vi det derfra.. Jeg har forresten olje i coilene, etter som jeg tror at mellompakningen i toppen er gåen så jegskal skifte ut begge disse to Men er det dyrt med en ny hjerne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2007 Kan blinke ut feilkoder, er litt for full til å forklare nå, men sjekk bla sjm autotechnic de skal ha en guide. letteste måte å sjekke hjerne er å prøve med en annen. Hjernene pleier ikke å konke slik uten videre, så sant du ikke har knota for mye skal nok hjernen være hel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg skal bytte pluggledninger, plugger og fordeler.. Om dette ikke hjelper kjøper jeg NY BIL Hehe, er søren lei av å ikke få det til.. Neida, men skal skifte de tingene så tar vi det derfra.. Jeg har forresten olje i coilene, etter som jeg tror at mellompakningen i toppen er gåen så jegskal skifte ut begge disse to Men er det dyrt med en ny hjerne da? Du har vel 3b og da har du bare en coil, men skjønner hva dumener. Lett å bytte toppdekselpakning. Hjerne har bla jeg, og det er ikke såååå dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2007 Det er startsperre på den. Har det på min s2. Den har kødda en gang, og da begynte alarmen min å hyle. Måtte låse bilen å så låse den opp igjen for å få den av igjen. Men det hørtes rart ut at hjernen bare plutselig skulle ta kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2007 Det er startsperre på den. Har det på min s2. Den har kødda en gang, og da begynte alarmen min å hyle. Måtte låse bilen å så låse den opp igjen for å få den av igjen.Men det hørtes rart ut at hjernen bare plutselig skulle ta kveld. Nå har jeg prøvd å låse, låse opp igjenn..ingen forskjell.. Låste bilen, tok ut alle sikringer å satte de i igjenn, og låste opp bilen men ingen forskjell.. haller stygt mot ny hjerne! Eller flere tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87907 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87907 Ja men det er detat det ikke klikker i hjerna! Enten så er det startsperra som har klikka helt!8vist jeg har det?!), eller så er det hjerna!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2007 Du er helt sikker på at det kommer strøm til hjernen? Kan være en sikring er gåen, selv om det ikke vises på den da? Prøvd med en annen sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2007 Du er helt sikker på at det kommer strøm til hjernen? Kan være en sikring er gåen, selv om det ikke vises på den da? Prøvd med en annen sikring? Ja, prøvde med prøvelampe!..Var to eller tre stikk det var strøm i!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2007 opp!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...