#1 Skrevet August 3, 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en hekk spoiler til min S4 1999 mod ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2004 hva slags hekkspoiler tenker du på? Jeg har satt på m3 "vinge" på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2004 Jeg har Avant, tenkte på spoiler på bak luken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2004 Opprinnelig postet av Jim Borlaug Jeg har Avant, tenkte på spoiler på bak luken. ahhhh.... da blir det noe annet igjen ja.. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2004 Så foresten meget bra ut den du hadde på sedanen din, liten og diskre. Er det ingen som har noen tips hvor jeg kan få tak i til min Avant ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2004 Ta en titt her: http://www.votex.de Gå inn på Audi Zubehoer og finn den typen som passer på bilen din. Da er det bare å notere delenummeret og stikke til din lokale VW/Audi forhandler og bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2004 Delenummeret er forøvrig: 8D9 071 640 A 9AX Koster ca 2850,- veil ink mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...