Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i H&R fjærer til bilen min her i Norge ???

 

har i dag 30mm Eibach komfort , men kunne tenke meg å få den litt mer ned , og da er det H&R som har 40mm fjærer..

 

Eller er det noen bedre forslag her... har ikke råd til justerbart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakes.no er importør av H&R i Norge... Superservice og meget hyggelig folk å prate med! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan-Tore.

 

Jeg har H&R fjærer og dempere på min bil, og må si meg kjempe fornøyd, var ikke en eneste ting å klage på på banen på våler i helga som var heller, og den fikk kjørt seg for å si det sånn: haha :

Jeg hadde gått får de hvertfall, skal visste være ganske bra levestandard på de å.

 

Mvh Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også H&R, kjøpt hos http://www.autopower.no Disse kan anbefales på det sterkeste. Utrolig trivelige og flinke karer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også nevne at jeg har helt nytt H&R 40mm på min bil:) Funker veldig bra, bortsett fra at jeg har 4 HELT gåen'e dempere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar her gutta.... blir nok H&R fjærer og nye dempere på meg i løpet av sommeren da ja : smil :

 

Så kommer jeg noe lenger ned på bakken med bilen jeg også :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flissundet motorservice har også h&r tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for deg Jan Tore, så er det jo http://www.poleposition.no som er nærmest deg. De får varene sine direkte fra H&R i Sverige. Og Jan Erik og Sigurd er jo helt konge på service da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også H&R fjærer 40 mm på A6'n min. Er storfornøyd!

Anbefales :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har og H&R på min A4 quattro, storfornøyd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar her gutta.... blir nok H&R fjærer og nye dempere på meg i løpet av sommeren da ja : smil :

 

Så kommer jeg noe lenger ned på bakken med bilen jeg også :tilber:

 

Var det ikke du som ikke skulle senke mer a? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke du som ikke skulle senke mer a? ;)

 

He he : eek :

 

Egentlig så , men tror bilen har gått av å komme 1cm lenger ned.... tror den blir meget penere da....

Har egentlig aldri vært fornøyd med den senken jeg har, men fikk disse fjærene billige ....:rolleye:

 

Så da kommer den litt mere til sin rett i løpet av sommeren :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.