#1 Skrevet Mai 31, 2007 Felgene mine skal inn til reperasjon og oppussing, og må derfor demontere felgene. Mine spørsmål da, er: 1: Noen som vet hvor mye moment boltene skal dras til med? 2: Hva slags tetningsmasse skal man bruke mellom de ulike delene på felgene når man skal montere de igjen? Mvh Mads Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2007 Noen må da ha en viss anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 Nå veit jeg ikke hva som gjleder spesielt for schmidt. Men noen BBS modeller har en stor o-ring. Andre har jeg sett bruker noe silikon. Send dem en mail, så får du sikkert svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 http://www.the-polisher.com/id6.html Bruker du momentet fra RS er du nok ganske nærme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2007 Fikk svar fra Sarpsborg felgverksted at man skulle bruke polyurethan tetningsmasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2007 Takk skal du ha:) Har du noen anelse om hvor man skaffer dette? Nå veit jeg ikke hva som gjleder spesielt for schmidt.Men noen BBS modeller har en stor o-ring. Andre har jeg sett bruker noe silikon. Send dem en mail, så får du sikkert svar. Jepp. Kan nok sende de en mail og høre nærmere. http://www.the-polisher.com/id6.html Bruker du momentet fra RS er du nok ganske nærme Genialt: ja : Takk for knallfin link. Da vet jeg litt mer om hva jeg skal gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2007 Fikk svar fra Sarpsborg felgverksted at man skulle bruke polyurethan tetningsmasse... Sikaflex funker fint, bare husk at det må gå minst et døgn fra du legger på sika til du monterer dekk for at det skal bli tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2007 Takk for svar, Frode. Da får jeg bare se an om jeg tør å dele felgene selv, eller om jeg leverer felgene og får alt gjort, istedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...