#1 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg lurer på om noen som har en S4 B5 eller bare frontfangeren om du kunne gjort meg en tjeneste og målt høyden på fanger`n? Jeg ville vært evig takknemlig! Tenkte på høyden på fangeren slik som det er målt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2007 hvor vil du ha det målt? i framkant eller helt i bunnen av leppa bakerst mot motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2007 Om du kunne målt ca midt på frontlampen din og ned foran på fangeren ca likt som på bildet hadde jeg vært happy,bare så jeg vet forskjellen på høyden på Rieger fangeren og S4 fangern,skal ikke se bort i fra at jeg kjøper S4 fanger foran. Mål gjerne høyden på fangeren helt bakerst mot frmhjulet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2007 Ca. 40 cm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 ca40 ja... kanskje litt mindre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Ok,takk gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...