#1 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg oppdaget i kveld at ekspansjonskaret til kjølevesken hadde smeltet ved påfyllingslokket ??????? : klø : Noe sånt har jeg ikke vært borti før. Bilen har ikke vært kjørt for varm så dette er en gåte. Hvis noen har liggende et ekspansjonskar til overs så ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2007 Ser dessa tankene ut som de i de gamle audiene så har kansje jeg en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2007 Prisen er ca 150-200kr hos Audi så kjøp deg en ny du. Kan finne delenr hvis du ikke kan lese av denne på den gamle tanken din? Motorkoden din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2007 Prisen er ca 150-200kr hos Audi så kjøp deg en ny du. Kan finne delenr hvis du ikke kan lese av denne på den gamle tanken din? Motorkoden din? Er vel AVB som er motorkoden på dieselen tenker jeg Tom Are. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 Er vel AVB som er motorkoden på dieselen tenker jeg Tom Are. Ok da er delenr: 8E0 121 403 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Ok da er delenr: 8E0 121 403 Oki takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...