#1 Skrevet Mai 31, 2007 åpnet min 10vT topp i går å la merke til at det ikke er løse lager på kammen... så i allefall sånn ut. hvordan kan man få overhalt "kamlagrene" når det ikke er noen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2007 veldig få motorer som har lager der... eneste jeg har sett som hadde det, det var en gammel mazda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 veldig få motorer som har lager der... eneste jeg har sett som hadde det, det var en gammel mazda.... vet no at flere forder og opler har kamlager... hvordan i all verden blir dette overhalt da? må ha ny topp førr å å skifte kam lager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 er de gåen da, ettersom du spør om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2007 er de gåen da, ettersom du spør om dette? har en misstanke om d... så litt sliten ut når jeg tok opp å så på dem. har ikke så mye peiling på å se om de kan være utslitt, men har ett problem me oljetrykk så har en misstanke som sagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...