hvordan ser den ultimate S2 coupe ut?

Anbefalte innlegg

Etter mye polering så ser det ut som om jeg må krype til korset og lakkere

s2n til høsten, er så slitt i lakken (hvit) at det nesten ikke hjelper med lakkbehandling/polering. Har nok stått for mye ute i sol og regn: rolleyes

 

Isåfall skal den lakkeres rød igjen (candy/perlemor/el.l) så det matcher nogenlunde med motorrom osv. Men når man først skal lakkere så kan man jo gjøre nesten hva som helst med den:)

 

Driver da og lurer på om å gjøre om utseendet totalt på den (bilde i avtatar slik den er nå), men til hva? Clean look, Racing look.rat look:p, bredding, orginal look, div.luftinntak, fjerne dørhåndtak, you name it: vinke : Eller ha den slik den er?

 

Kom med tips på fete coupe`er a, gjerne med bilde:) Så jeg får litt inspirasjon;)

 

En tanke jeg har er: orginal utseende med kun modifisert orginalfanger, lakkert helt ned, sorte felger,sort tak,kansje sort panser?

 

En annen tanke: Lage skikkelig racing stuk, noe alla sånn den er når men med bredding (urquattro) og difuser under bakfanger (noe alla slik mr.jørgensen sin sølvpil har;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om du tok utgangspunkt i audilakken "Titan met." -og spedde i en del svart for å få det litt mørkere?

Er det jeg fabler om ved en evt omlakkering..

Ellers synes jeg lavt og cleant er ord som kler en s2 (og det meste ellers...)

Rui har jo etpar bra illustrasjonsfoto over her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dønn original utseende med heftig skjermutbygging og noen evig breie hjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...synes jeg er : rock :

rs2cqb.jpg

S2 med RS2  bakfanger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

_MG_0164.jpg

 

kansje noe sånnt ja:) bare byttet ut grillen til en uten chrome og fått på noen fete skjermbreddere:)

 

men hva sier folket til en fet rødfarge og sorte felger og sort tak da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det holder med rs2 speil og lykter jeg. mr.rui sin er jo et prakteksemplar på hvordan en s2 skal se ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-1-helt clean, med org s2 fanger evnt med rs2 speil som eneste styling.

--2-evnt skikkelig racelook:)

min mening;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen tanke: Lage skikkelig racing stuk, noe alla sånn den er når men med bredding (urquattro) og difuser under bakfanger (noe alla slik mr.jørgensen sin sølvpil har:)

 

Ser du lurer på bredding på s2'en din. Noe sånt som du ser på den første filmen her du tenker på da?

Ser jo tøft ut det her da: rock :

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84221&highlight=s2+fans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik kanskje?

jckalle050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik kanskje?

jckalle050.jpg

 

SLIK SER DEN ULTIMATE S2 UT! :tilber: :tilber:

 

Men svarte gitter i hele fangeren ville satt prIkken åver i'en ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv syns jeg brodern`s S2 er et godt utgangspunkt jeg da.. Skulle bare hatt RS2 speil og S2 grill. Er ikke SÅ fan av RS2 front, men syns den gjør seg veldig bra på hans, og rød coupe er heller ikke feil ;) Litt dårlige bilder av upoluert bil, men men.. Den er ikke så matt som den ser ut på bilde 1

IMG_2015 copy.jpg

IMG_1234copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS-Blå er fint på S2. Noe ala denne CQ

8726877384283aa124e79b.jpg

 

(da forusatt at den er lakkert helt ned.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat coupe, men synes den er jævla fin !

108_0830.JPG

108_0827.JPG

 

Fant ingen fine bilder av S2 med ABT bredding, men det er vel drømmen egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit med carbon panser.. sortet felger som er på Jørgensen sin og bur. Røde calippere.. Litt harry men med motor som står i stil gjør det ikke no:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller denne..

153646_29072006_61754.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var Pen!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller denne..

[ATTACH]66393[/ATTACH]

 

Denne er helt rå...Mye motor og passelig "stylet"..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

_MG_0164.jpg

 

Har sett den der live i Rælingen og den ser helt perfekt ut. Ikke for mye styling, akkurat passe senk og deilig Audi-felger i passe størrelse :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SLIK SER DEN ULTIMATE S2 UT! :tilber: :tilber:

 

Men svarte gitter i hele fangeren ville satt prIkken åver i'en ;)

 

Nei, jeg mener den sorte er mye kulere. Uoriginal intercooler/front, lyktelister med halvbra passform mot panser og delvis racing ettermarkedsfelger er ikke optimalt på en S2. Less is more gjelder på disse nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel an på øyet som ser..

panzerwagen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg mener den sorte er mye kulere. Uoriginal intercooler/front, lyktelister med halvbra passform mot panser og delvis racing ettermarkedsfelger er ikke optimalt på en S2. Less is more gjelder på disse nå ;)
Skal jeg kjøre med over 500 hk og orginal IC da?

Lyktelistene passer faktisk helt perfekt, mangler bare pakningen over lykten på panseret. Skal legge ut bilder med ney hjulene på senere å se om det faller mer i smak, blir hvertfall ikke mer race preg en de har..heh..Ultralite W789, samme som Frode Jørgensen har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 sin er ganske tøff.

100_3900.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg kjøre med over 500 hk og orginal IC da?

Lyktelistene passer faktisk helt perfekt, mangler bare pakningen over lykten på panseret. Skal legge ut bilder med ney hjulene på senere å se om det faller mer i smak, blir hvertfall ikke mer race preg en de har..heh..Ultralite W789, samme som Frode Jørgensen har.

 

Nei, men når du først må ha en slik stor kjøler. så går det på bekostning av designet. Ellers er det tøft med racepreg også og bilen din ser bra ut, men jeg er uenig i at det er optimalt utseende på en S2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg mener den sorte er mye kulere. Uoriginal intercooler/front, lyktelister med halvbra passform mot panser og delvis racing ettermarkedsfelger er ikke optimalt på en S2. Less is more gjelder på disse nå ;)

 

Jeg mener fremdeles Jahn Christer sin er perfekt jeg :P fått på de orginale gittrene hele veien i fangeren bare.. Hva felger angår så synes jeg at såfremt det ikke er noe ALLE har så er det som regel greit, og de som er på bilen der nå er helt greie felger designmessig.. Orginale S2 felger utgår med høye kneløft iallefall.. Og jeg synes ikke coupe'en passer med 18" avus design.. Men er mye forskjellige meninger ute å går som vanli, og det er like greit ;) Og S2 med noe annet en S2 eller til nøds RS2 (ikke gf) fanger er ikke bra :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.