#26 Skrevet Juni 3, 2007 syntes faktisk at evo fangerene er fine jeg, bare det er riktig gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2007 my lekkert her ja, Jahn Christer sin er lekker:) en ting som er sikkert er at bilen blir rød i allefall, orker ikke og ta ut motor osv for å få lakkert der ved fargebytte.. syntes rødt er en meget pen farge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2007 tenkte på slik kansje: - ta av all styling - litt modifisert orginalfanger forran pga ic. - lakkere helt ned - skjule eksos tuter og fylle igjen hullet til eksosen i bakfanger - fjerne bakvisker og takantenne. - rs2 speil - sort tak - sorte felger - fjerne soting på rutene - sort halvbur innvendig - lakkere compomotive felgene sorte (samme farge som bur og tak) - beholde rs2 lamper forran med lyktelistene eller hva trur dere? ingen som har lyst til og photoshoppe en s2 med disse modsene a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 3, 2007 Er det noen som har bilde av den røde S2`en med hvite felger og karbon panser som var på hovedtreffet? Jeg likte stuket på den, men fikk dessverre kun sett den på campen på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 3, 2007 en kjapp modifisering i paint, fjernet eksostuter,visker,spylerdyse og antenne, syntes s2n blir ganske pen da jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 3, 2007 syntes faktisk at evo fangerene er fine jeg, bare det er riktig gjennomført. hvordan ser den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 3, 2007 Min med nye felgene på.. Bilen er kliss orginal karosseri messig! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41967&page=32 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 3, 2007 Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 3, 2007 Grisetøft Alex!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 3, 2007 Synes den gamle til estuning var ganske tøff jeg da:) Fant ut at jeg hadde glemt å ta bilde av den på hovedtreffet, men sikkert noen her som har bilde av den. Rød s2 med sorte lykter foran/bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 4, 2007 Synst Jahn Christer sin er et ganske godt valg om hvordan den ultimate s2 coupe skal se ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 4, 2007 Her er er eksempel på racing stuk, tror dette er noe ABT greier. Kansje litt for ekstrem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 4, 2007 Felgane tar ihvertfall jeg Får man slike felger på 5*112?? (Hvilken felger er det forresten?) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 4, 2007 Definitivt min favoritt. Men kanskje litt mørke bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 4, 2007 Felgane tar ihvertfall jeg Får man slike felger på 5*112?? (Hvilken felger er det forresten?) Mvh Er vel BBS RS GT eller hva de nå hette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 4, 2007 Stemmer, men dem heter kun BBS GT. Dem har dem hos Gundersen sportcar Et bilde til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 4, 2007 Felgane tar ihvertfall jeg Får man slike felger på 5*112?? (Hvilken felger er det forresten?) Ta felgbreddinga å Tror det hadde blitt grymt på svart bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 4, 2007 Synes denne bilen er helt gris!!! Det må vere noe av det mest ultimate for min del iallefall....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 5, 2007 Bilen til Eivind B. må stå på listen til den ultimate S2'n... Men denne...! Må være den ultimate S2'n... Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 5, 2007 Må si meg enig i at dette er den ultimate S2 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 5, 2007 mange verdige kandidater her:) må si alex sin ser helt rå ut med nye felga!! Eivind bekkeli sin å er nydelig! skikkelig sleeper! syntes ikke felga på Jahn ch var så helt optimalt ut på den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 5, 2007 Hva synes folket om denne her, ultimat er den vel ikke, rimelig standard med senk og felger. Skulle de vært et nummer større mon tro?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 5, 2007 Denne begynner å nærme seg å : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 5, 2007 Hører jeg ordet ULTIMATE S2 er det kun 1 bil som dukker opp i mitt hode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 5, 2007 hvordan ser den ut? Er den røde på starten her. Er mange forbedringer på denne som kunne blitt gjort men var bare for å vise selve fangern, selv om folk her inne hater styling virker det som... http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.i-tuning.ru/img/catalog/image3.jpg&imgrefurl=http://www.i-tuning.ru/%3Fr1%3D3%26r2%3D6%26marka%3DAudi%26model%3DCoupe%2520Typ%2520%256089&h=353&w=720&sz=39&hl=no&start=6&um=1&tbnid=qB35bMs59gBvSM:&tbnh=69&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Drieger%2Baudi%2Bcoupe%2Bevo%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DG S2 fanger er selvfølgelig ikke feil det heller, syntes det er veldig pent, men er kanskje litt kjedelig at ALLE har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...