hvordan ser den ultimate S2 coupe ut?

Anbefalte innlegg

selv om folk her inne hater styling virker det som...

Styling behøver ikke være stygt, kommer litt an på hvordan den er oppbygd å om det er gjennomført (Ikke bare kleska på)

Men personlig synest jeg at ihvertfal coupe`n og mange andre biler blir vanvittig lekre med bare riktige hjul og senk.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styling behøver ikke være stygt, kommer litt an på hvordan den er oppbygd å om det er gjennomført (Ikke bare kleska på)

Men personlig synest jeg at ihvertfal coupe`n og mange andre biler blir vanvittig lekre med bare riktige hjul og senk.

Mvh

helt enig men sånn for å få en litt unik bil så syntes jeg det er moro med litt forskjeller her og der, da er det så lettere å bestemme seg for hva en syntes er pent selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ting er sikkert og det er at jeg ikke skal ha sånn fanger: haha :

Dsc01135.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s2 cab hadde vært rått:tilber:

112_1236.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har bilde av den røde S2`en med hvite felger og karbon panser som var på hovedtreffet?

Jeg likte stuket på den, men fikk dessverre kun sett den på campen på kvelden.

Det var desverre ikke en s2, den hadde 4-108 boltsirkel. "carbon" Panseret var film som var lagt på, men er enig i at det var elt kult stuk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne begynner å nærme seg å : rolleyes :

DSC02317.jpg

NYDELIG S2!! :tilber: :tilber: Et knallgodt eksempel på at lakkering helt ned, øyelokk etc er totalt bortkastet! : rock : : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: sikle : Hører jeg ordet ULTIMATE S2 er det kun 1 bil som dukker opp i mitt hode.: doggy :

ohhlala, helt rått:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne begynner å nærme seg å : rolleyes :

DSC02317.jpg

Utrolig fin! :) rett og slett :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok si meg enig i at dette mest sannsynlig er den flotteste S2 jeg noen gang har sett: eek :

Aiaiai......:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til Anders T.Hagen er den peneste i tråden her etter min mening... Men gi den 15-20mm mere senk, og en kort antenne, så er den den ultimate!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var desverre ikke en s2, den hadde 4-108 boltsirkel. "carbon" Panseret var film som var lagt på, men er enig i at det var elt kult stuk.

Ja, ja. . . Det var jo seint på kvelden, mørkt, og det var kaldt, så det var nok grunnen til at jeg ikke så det: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synest denne coupe`en er digg...

Audi20s2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes denne er akkuratt som en Audi s2 skal være.

Inderlig godt vi har forskjellige smaker!

PICT0496_800x600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til Anders T.Hagen er den peneste i tråden her etter min mening... Men gi den 15-20mm mere senk, og en kort antenne, så er den den ultimate!

Senking er huket av på lista over TO-DO snart lista ! : smil :

Må nok si meg enig i at dette mest sannsynlig er den flotteste S2 jeg noen gang har sett: eek :

Aiaiai......:tilber:

Takk takk !

Utrolig fin! :) rett og slett :D

Takker, vi får ta et "S" meet en dag !

NYDELIG S2!! :tilber: :tilber: Et knallgodt eksempel på at lakkering helt ned, øyelokk etc er totalt bortkastet! : rock : : rock :

Hehe, takk takk...

Jeg lurer faktisk på om jeg skal droppe lakkeringa helt ned, tror faktisk det kan bli rimelig tøfft når jeg får skamsenka'n !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre? :)

m2.jpg?t=1243898987

s2.jpg?t=1243899059

sida2.jpg?t=1243899142

felga.jpg?t=1243899233

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte hjul og flott bil. :) Men er fangeren så modifisert at du ikke får i deksler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, må være en av de peneste S2`ene jeg har sett! strøkent..

R8 bremser??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte hjul og flott bil. :) Men er fangeren så modifisert at du ikke får i deksler?
Egentlig ikke, har kjørt slik fordi jeg likte stuket på bilen slik. Men nå å vurderer å lakke IC sort og få samtlige bytte samtlige slanger i motorrommet til svart silikon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, må være en av de peneste S2`ene jeg har sett! strøkent..

R8 bremser??

Takk takk, stemmer ganske bra det! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli bra fornøyd med stuket på min jeg...

Jan Brede

S2forfra.jpg

s2bremser_001.jpg

s2bakfra.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff den bilen din, liker de svarte detaljene. Kul kontrast med det gule..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4274_193734845493_591915493_7129134_1372 jeg syns rs2 stuk er det grymmeste. mangler kun ratt og bakfanger fra rs2 på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ikke, har kjørt slik fordi jeg likte stuket på bilen slik. Men nå å vurderer å lakke IC sort og få samtlige bytte samtlige slanger i motorrommet til svart silikon.

Det vil gjøre mye for utssende på denne bilen! Speielt cooleren.

Ellers er jeg av den oppfatningen av at S2 i lysere farger (hvit, sølv, rød) gjør seg best uten nedlakkering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den peneste S2`n her til lands var S2`n til Øystein Wige......... Utrolig trist at hverken Øystein eller S2`n er med oss i dag :(

Det var den perfekte S2 i mine øyne .... , også gikk den itillegg MEGET godt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, stuket er helt klart racing. :) Jeg tror dog at prikken over i'en hadde vært sort ic (evt med deksler også) og svart silikon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.