#1 Skrevet Mai 31, 2007 Leter veldig etter en 90 grader nippel til torbotrykksmåler'en min (Realcar). Fant en som sannsynligvis vil passe med hensyn på gjenger (perfekt med hensyn på utforming) hos ecstuning.com, men frakta på denne lille duppen aleine derfra er jo helt vill... Noen som kanskje veit hvor jeg kan få tak i en slik her i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2007 Leter veldig etter en 90 grader nippel til torbotrykksmåler'en min (Realcar). Fant en som sannsynligvis vil passe med hensyn på gjenger (perfekt med hensyn på utforming) hos ecstuning.com, men frakta på denne lille duppen aleine derfra er jo helt vill... Noen som kanskje veit hvor jeg kan få tak i en slik her i landet? Tja... Hør med Sverre Kahrs racing kanskje. Jeg kjøpte instumentet mitt der (Autometer) og der følgte det med en sånn mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Takk for tipset:) Skal sjekke det ut i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 würth eller tess har vel sikkert noe slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 Har nå funnet ut at det er M8 gjenger jeg trenger, og det viser seg å være ganske vanskelig å få tak i foreløpig.. Sverre Kahrs hadde et fin utvalg av nipler fra Autometer med kun med 1/8" gjenger. Verken Tess eller GH Fittings hadde heller ikke noe i så små dimmensjoner... At ting skal være så vanskelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...