#1 Skrevet Mai 31, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2007 Å i h...... , detta var virkelig saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2007 repost men det er en skikkelig syk transporter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2007 da snakker vi sleeper:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2007 Hadde vært noe til familiebil det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 Noken som vet nett adressa til dem som laga den???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2007 mener det ligger noe mere info om den på http://www.vwbus.no ett sted, hadde vært noe og showa med på banen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2007 hehe, jeg hadde vært skikkelig sur hvis noe sånt hadde kjørt fra meg... sjokkert og forbanna!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2007 tenk hvor sykt det hadde vært å ligge på Autobahn i 250, og det der har kommet flygende forbi: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2007 http://www.claer-automobile.de/ Ser ut som om de har en RUF T4 på gang også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2007 Den der var helt drøy, sykt å legge ut rævva på en så stor bil Annen morsom film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2007 den var kul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2007 Konge!, Den dagen Touranen min skal avgå med pensjon skal jeg gjøre det samme!! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2007 255km/t i en T4, ja da hadde nå jeg blitt redd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2007 Den var grom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 1, 2007 Ikke helt den samme transporteren,men kjørte T5 med 170hk tdi 4M og tipkasse idag...kan si jeg likte meg da jeg satte den i sport. Grei jobb bil det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 1, 2007 Detta hadde vært en kul bil å ha, skikkelig ulv i fåreklær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 1, 2007 "T5 med 170hk tdi 4M og tipkasse " Finnes dette som valg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 1, 2007 "T5 med 170hk tdi 4M og tipkasse " Finnes dette som valg? Min feil... 174hk og automatkasse. Hadde sportvalg værtfall:klapp: Mulig man kan få tipkasse,en på jobb pratet om dette. Dyr men bra varebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 8, 2007 vond firmabil å dette! skulle gjerne vært budbilkjører da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...