#26 Skrevet Juni 3, 2007 Om den ikke går rundt så kan du prøve med en hyssing å surre rundt drevet med fordeler lokk av å dra drevet at og frem for å treffe punktet for tenning på top på sylinder 1, du gjør dette samtidig som noen kinner på starter. Gjorde dette et halvt år med en banebil. Den trenger bare start signal. å da går rotoren av seg selv? forsto ikke helt det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2007 Vist du har en kompis med S2 og 3b motor. lån styreenheten hans og få ivertfall utelukket den. jeg holdt på å feilsøke i over 1mnd før jeg tenkte tanken på å låne en. Startet med en gang på en annen styreenhet. Nå sier jeg ikke at det er den feilen med deg, men bare sjekke det for sikkerhetsskyld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2007 Om den ikke går rundt så kan du prøve med en hyssing å surre rundt drevet med fordeler lokk av å dra drevet at og frem for å treffe punktet for tenning på top på sylinder 1, du gjør dette samtidig som noen kinner på starter. Gjorde dette et halvt år med en banebil. Den trenger bare start signal. hæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...