#1 Skrevet Mai 31, 2007 Hvem tar billigst forstillingskontroll i byen. Som også klarer lave biler? Det koster jo skorta om dagen. Var billigere for noen år siden. Noen som gjør slikt på kvelden. Caddyen eter dekk:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2007 NAF: 850,- tror jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 NAF: 850,- tror jeg det var. Kansje det ja:) Det er den prisen jeg er på jakt etter, ikke 1200-1300 kr som alle andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 Kansje det ja:)Det er den prisen jeg er på jakt etter, ikke 1200-1300 kr som alle andre. 12-1300 er vel for komplett 4 hjulskontroll det vel? Det betalte hvertfall jeg på Østbyen Auto med Audien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2007 12-1300 er vel for komplett 4 hjulskontroll det vel? Det betalte hvertfall jeg på Østbyen Auto med Audien.. Noe slikt ja. Må jo ha komplett vel. Er jo kun framme å justere, men må ha på alle hjul for å få det rett? Ikke helt sikker. Si meg har et verksted lov til å melde fra om noe som dem mener ikke er etter forskriftene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 Tror de gir beskjed til biltilsynet.. Uten at jeg vet det sikkert... Vatne Autosenter på Vatne koster 850 for firehjulskontroll + timesbetaling for justering.. Jeg skal ha inn min der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...