#26 Skrevet Juni 4, 2007 Hehe husker det var enkelte forskjeller i en haynes bok jeg hadde tidligere på mazdaen, men var nå greit å ha som oppslag uansett. Jeg stusser litt på den spennfjæren også jeg, var ingenting sånt som satt på som kunne løsnes hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2007 På mirakuløs vis endte jeg opp slik i løpet av kvelden: Tusen takk for mye finfin info her . Måtte slå sykt lenge og hardt for å få ut låsepinnen til slavesylinderen, men den gav opp til slutt. Ellers fikk jeg litt småtrøbbel med girkasse festene, neste gang skal jeg så definitivt bare få dem av 100% før jeg starter. Ikke noe spørsmål engang. En skikkelig løsning med jekk under girkassen med en eller annen holdemekanisme er nok også lurt. Jekkestropp fungerte dog overraskende bra . Til slutt fikk jeg trøbbel med overføringsstagene til girstanga, måtte til slutt demontere dem under bilen, var kanskje det jeg skulle gjort helt til å begynne med men at jeg misforstod litt hva folket mente. Blir vel spennende å få alt dette sammen forøvrig . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2007 Ser at du er god kunde på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2007 Haha ja.. Ble det etter at så og si alt kamaza tools verktøyet mitt ble stjålet med en gammel bil jeg hadde Greiene fra Biltema med litt garanti er faktisk ikke så ille, men må si jeg savner kamaza greiene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...