#1 Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har en ide om hva jeg skal gjøre? Det som har skjedd er at etter ARP stud boltene ble montert på veiven så stikker dei lengre ut enn når jeg hadde originale strekk bolter. Dette gjør at ARP stud boltene tar borti oljeoppsamlings dekselet og jeg får ikke alt til å passe helt. Ser for meg 2 muligheter, den ene å kutte hakk der som boltene tar borti, eller rett å slett fjerne hele dekselet. Hva har andre med ARP bolter gjort med dette? Bilde av hvilket deksel jeg mener: Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2007 Jeg borret hull i skvalpesperra slik at ARP-boltene stakk ut igjennom det. Ikke noe lur ide å fjerne plata: eek : Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 Linje borret blokka etter at ARP boltene ble montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 Borret hull til boltene var det jeg endet opp med å gjøre jeg også. Linjeborret blokk, hvorfor det og hva har det med boltene mine å gjør?? Håper jeg ikke har bæsja på leggen. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2007 når du drar til med momentet som arp boltene skal ha blir opplagringa deformert derfor drar man til med moment og linjeborer så det er rund når du legger i veiva og strammer til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2007 Har ikke gjort det, men alle lagrer er nye og alt snurrer fint så jeg tror det går bra. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...