#1 Skrevet Juni 1, 2007 Hei... Noen som vet hva 105000 km servicen går ut på? hvordan får jeg vekk serv. fra instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2007 Står vel hva som blir gjort på de forskjellige servicene i serviceheftet ditt vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 muligt det. er i havet så jeg har ikke service heftet foran meg. driver bare å planlegger litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 Stort sett oljeskift. Ellers vanlige servicepunkter som lys, viskere, bremser, hjul, for/bakstilling, understell, eksosanlegg. På denne servicen skiftes IKKE: plugger, luftfilter, drivstoffilter, tannreim. Det skiftes på 120 000. Eneste måten JEG veit å få vekk indikatoren på er med diagnoseapparat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...