#1 Skrevet Juni 1, 2007 Har pluttselig fått et problem med klimaen i bilen min. Problem: Vifta kommer å går som den vil. Setter jeg klimaen på fullt skjer det nada. Pluttselig kan den finne på å starte for fullt, for så å stoppe helt. Med andre ord lever den sitt eget liv.. Kommer også en slags pipelyd når vifta går. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2007 dårlig kontakt et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2007 Utslitte børster viftemotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Litt mye som har skjedd om dagen så har ikke fått sett nermere på saken. Litt fler "symtomer": - Vifta begynner å blåse så fort jeg svinger til høyre.. - Klima fungerer ikke (dvs, den blåser ikke kaldt) - Ellers kan det virke som om den lever sitt eget liv med gode og onde dager! Noen som har tips til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Ta og se feilkodene på klimaen da, holder inne noen knapper samtidig. Står om dette på nordic audi, og på forumet her om du søker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 Hold resirk inne og trykk pil opp. Trykk resirk igjen for å se innholdet av kanal 01 (feillageret). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2007 Takker for tips! Skal løpe ut å teste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...