Anbefalte innlegg

tragisk oppførsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fælt til han lo da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en grunn til at enkelte foretrekker å kjøre alene. . . :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe taka helt for fyren jo hahah :D, blei litt flau her jeg satt for jeg er akkurat like skadefro : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..løk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Skjøner ikke hva dere snakker om jeg nå. Er helt lik selv jeg. Målet mitt hver runde på banen er å ta igjen han foran. Og hvis jeg da tar igjen en som kjører en tillnærmet bil så vokser bare horna ennå mere. Har fortsatt ikke "pressa" noen av banen og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Men hvis jeg ser noen som drar av banen som IKKE taker IKKE kræsjer IKKE får skade på bilen så ler jeg litt selv jeg. Er jo bare morro det. Som når Håkon dro av på Våler. Ingen skade skjedd værken på pasasjerer eller bil.

Ja helt enig i at han fyren her tok av litt kan man si;) Men hadde jeg hatt en microfon i bilen så sitter jeg noe alla sånt selv. Sitter å kjefter på meg selv hvis jeg får feil utganger eller kjefter på bilen hvis jeg ikke synes den akser fort nok.

Men da er vel sikker bare jeg teit og løk og dust etc jeg også da:evil: :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsvak latter på han der ja.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Skjøner ikke hva dere snakker om jeg nå. Er helt lik selv jeg. Målet mitt hver runde på banen er å ta igjen han foran. Og hvis jeg da tar igjen en som kjører en tillnærmet bil så vokser bare horna ennå mere. Har fortsatt ikke "pressa" noen av banen og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Men hvis jeg ser noen som drar av banen som IKKE taker IKKE kræsjer IKKE får skade på bilen så ler jeg litt selv jeg. Er jo bare morro det. Som når Håkon dro av på Våler. Ingen skade skjedd værken på pasasjerer eller bil.

Ja helt enig i at han fyren her tok av litt kan man si;) Men hadde jeg hatt en microfon i bilen så sitter jeg noe alla sånt selv. Sitter å kjefter på meg selv hvis jeg får feil utganger eller kjefter på bilen hvis jeg ikke synes den akser fort nok.

Men da er vel sikker bare jeg teit og løk og dust etc jeg også da:evil: :rolleye:

Det kan jeg forstå siden du satset vel mye for å ta meg igjen på våler: smil : Litt sen bremsing etter langstrekket og plutselig så jeg siden av bilen din i speilet.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt sånn hver gang eg kjører med kjente:) Eller biler eg meiner eg bør kjøre fra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg forstå siden du satset vel mye for å ta meg igjen på våler: smil : Litt sen bremsing etter langstrekket og plutselig så jeg siden av bilen din i speilet.. hehe

:evil: Må legge den ut pga vekta. Prøver jeg å ta svingen uten å legge den ut understyrer det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del får alltid horn i panna i det øeblikket jeg beveger meg ut på en bane...det er halve moroa det.

En del av gamet er å klare å holde tunga rett i munnen når du har en bil bak deg...før eller siden blir presset for stort og de aller fleste av oss gjøre en feil og havne på utsiden.

Er nok ikke så skadefro som vedkomm ede her, men jeg må bare innrømme at jeg koser meg litt hvis føreren foran meg ikke takler presset :o

Nå er det forsåvidt ikke noe stort problem for meg...det er som oftest jeg som blir tatt igjen... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del får alltid horn i panna i det øeblikket jeg beveger meg ut på en bane...det er halve moroa det.

Alle får horn i panna, det er normalt det, det er bare å passe på at det ikke blir altfor trangt inne hjelmen. Det må være drittrangt inne i hjelmen til han fyren i denne videoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.