#1 Skrevet Juni 1, 2007 Har en 07 A6 2,0tdi MLT og den fusker noe helt grusomt!!! Akkurat som om bilen kveles nesten.. Har hatt bilen inne hos Møller Ensjø hele 3 ganger uten at de finner feilen på bilen, noe jeg synes er merkelig! De mener det er normalt at den fusker!? (På grunn av Dieselpartikkelfilteret) Er flere som har sittet på bilen som har påpekt at bilen fusker.. Vurderer nå og sette bilen inn på et annet Audi verksted med kanskje mer kompetente mekanikere, lurer derfor på om noen har anbefaling på hvilket verksted jeg bør sette bilen? (Bør være i oslo/akershus området) Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2007 3 ganger inne på vkersted uten at de fant feilen...hmm, du kan ikke kreve omlevering av bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Hvis de mener det er normalt at en ny bil fusker, ville jeg byttet verksted asap. Da har de ikke peiling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 Den skal da ikke fuske når den er ny, da er det jo noe galt. Så om du da har kjøpt den ny, og de ikke finner ut av feilen, så ville jeg bedt om en ny bil. Det er vel angrefist og sånn på biler også (har ikke helt satt meg inn i hvordan dette er på biler). Men en ting som er sikkert, er jo at den ikke skal fuske, det sier seg jo selv. Ingen bilprodusenter lager biler som skal fuske.(tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 møller romerike er det god service på.. jeg anbefaler dem. eller møller jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 du har rett til å kreve pengene tilbake og oppheve kjøpet eller et nytt produkt sier kjøpsloven denne retten har du helt til garantien på din bil er gått ut.. fattern leverte tilbake mercha og kjøpte en audi etter toårs bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2007 Skal ikke si det for sikkert , men denne bilen er vell ikke kjøpt gjennom Norsk importør. På en annen side er vell dette er kjent problem, EGR. Omprogrammering av ECU eller skifte en pakning til ventilen. Skal komme opp feil løsning på ELSA til Møller. Om bilen er trimmet så må bilen gjøres orginal før dem evt omprogrammeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2007 Skal ikke si det for sikkert , men denne bilen er vell ikke kjøpt gjennom Norsk importør. På en annen side er vell dette er kjent problem, EGR. Omprogrammering av ECU eller skifte en pakning til ventilen. Skal komme opp feil løsning på ELSA til Møller. Om bilen er trimmet så må bilen gjøres orginal før dem evt omprogrammeres. om den er kjøpt i inn eller utland har ingen ting og si. kjøpslov er kjøpslov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2007 om den er kjøpt i inn eller utland har ingen ting og si. kjøpslov er kjøpslov Nå er du rimelig langt på viddene, gitt. Kjøpsloven gjelder bare i Norge, kjøper du noe fra utlandet, gjelder den IKKE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2007 Fikk du løst problemet ? .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...