Anbefalte innlegg

Er det noen som skal oppåver til Mo I Rana til helgen?jeg kjører oppåver på Torsdag kveld/natt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en liten gjeng fra Meråker. Hvem som kjører vet vi ikke enda, men drar vel tidlig fredag. Skal bare være publikum, og portene åpner ikke før 16 for publikum så...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar på Torsdags ettermiddag, kjører til Mosjøen for så å overnatte der til fredag. Avreise derfra tidlig fredags morgen. Sees på banen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Marius sier så kommer det en gjeng fra Meråker;) starter nok tidlig fredags morgen å kjører oppover:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng som kjører oppover på torsdags kveld ivrtfall.

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på avgang fra Trondheim i rett tid på torsdag. ca 14-15 så man er tidlig framme og utvilt til banekjøringen på fredags morgen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell avreise 03.00 på torsdags natta! Regner da med å være der til 10.00!! Så det er bare å henge på!!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell avreise 03.00 på torsdags natta! Regner da med å være der til 10.00!! Så det er bare å henge på!!:P

Da har du GOD tid.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du GOD tid.. :)

Det høres bra ut! Hvor lang tidd tar det å kjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut! Hvor lang tidd tar det å kjøre?

ca.6timer er vel normal tid.. men det går godt ann å kjøre en god del under det også!! :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy Tomas ;) vi trøndere er snille gutter å holder oss alltid til fartsgrensene :): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca.6timer er vel normal tid.. men det går godt ann å kjøre en god del under det også!! :rolleye:

5.5 timer tar det ca fra trondheim... da i normal hastigheter....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører du jaggu i ett sett i godt driv iaffal.. Har enda til overs å bruke mye under 5 timer til Mosjøen, og det er vel en time derfra videre til mo, pluss en halvtime til banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et lite tips fra oss her oppe i nord.. politiet her oppe er skikkelig på høgget med masse kontroller under sommertreffene, og etter hva jeg har hørt så får man visst ikke kjøre på bana hvis man får bot på vei til bana...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skulle i såfall sjekke det? Skal politiet stå i porten og sjekke hver bil som går inn på banen om dem har fått bot i løpet av de siste timene? Forenklet forelegg da? Du legger vel ikke akkurat bota di klistra i frontruta, gjør du?

Uansett så er det jo bare å kjøre som folk flest. Er ER politi på veiene hvert sommertreff - og det er kanskje ikke så rart med all tullkjøringa som foregår opp og nedover i forbindelse med treffet. Er du likevel fast bestemt på at du skal kjøre idiot oppover er det lagt ut en smstjeneste som gir rapport om all politiaktivitet i forbindelse med treffet. (Se bilforumet)

Uansett så drar jeg 1300 på fredag. (Har eksamen samme dag - så hiver man seg i bilen og kjører)

Andre som drar rundt disse tidspunktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ingen anelse hvordan de skulle klare å sjekke det, er som sagt bare noe jeg har hørt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel snakk om at Politiet varsler Sommertreff folka om dette, var en lignende diskusjon ang. dette i fjor...Tror ikke det ble noe av det, og tror ikke Politiet kan formidle slik info til tredje part, iht. persvern lov og hiddentilsynet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på avgang fra Trondheim i rett tid på torsdag. ca 14-15 så man er tidlig framme og utvilt til banekjøringen på fredags morgen : smil :

Blir 2 biler som drar fra Gaupne / Luster i morgen, vi skal overnatte på en campingplass i Trondheim.

Er gjerne med på en kolonne videre nordover i 14-15 tiden. Blir Golf Cab på meg da motoren til audien fortsatt ikke har komt i benken til VS.. Å så kommer Odd med MTM RS2en.

Kan nås på 97666892 dersom dere vil ha selskap videre :)

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 2 biler som drar fra Gaupne / Luster i morgen, vi skal overnatte på en campingplass i Trondheim.

Er gjerne med på en kolonne videre nordover i 14-15 tiden. Blir Golf Cab på meg da motoren til audien fortsatt ikke har komt i benken til VS.. Å så kommer Odd med MTM RS2en.

Kan nås på 97666892 dersom dere vil ha selskap videre :)

Tom Rune

Selskap er bestandig hyggelig. Ser ut som avreise blir kl 14 fra plassen der lokallaget bruker å møtes. Hvis jeg glemmer å ringe deg kan du ringe meg på 93268700 så skal jeg forklare veien :)

Mvh Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selskap er bestandig hyggelig. Ser ut som avreise blir kl 14 fra plassen der lokallaget bruker å møtes. Hvis jeg glemmer å ringe deg kan du ringe meg på 93268700 så skal jeg forklare veien :)

Mvh Roger

Flott da snakkes vi :)

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun timer igjen til avreise til ACR..... :)

Er det flere som vil kjøre i kolenne oppover så blir det avreise fra Bunnpris Sluppen kl 14.

Jo flere jo bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir for tidlig for meg desverre, kan ikke dra før kl 15.30.. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj, dama er ikke ferdi før 16:00, kan ikke begynner før rundt 17:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg også komt hjem, vil takke folket for en hyggelig tur. Fin kjøring opp og på grensa til kødannelse på vei hjem (mye oppbrukte audier :))

Noen bilder fra turen skal jeg få lagt ut når jeg kommer meg hjem fra jobb.

Har du funnet ut noe mere Roger ?

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.