#1 Skrevet Juni 2, 2007 Lyset i dashbordet sluttet å virke her om dagen...har ikke orket å feilsøke mer enn å sjekke sikringen, den var ok. Noen som har anelse ? noe som er lett å sjekke før jeg bestemmer meg for et skikkelig feilsøk (kjedelig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 Lyset i dashbordet sluttet å virke her om dagen...har ikke orket å feilsøke mer enn å sjekke sikringen, den var ok. Noen som har anelse ? noe som er lett å sjekke før jeg bestemmer meg for et skikkelig feilsøk (kjedelig) Bryteren og/eller tenningsplata. Begge gikk til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 Bryteren og/eller tenningsplata. Begge gikk til meg Kun i speedometer/turteller/bensinmåler osv.. og lysene i de 3 målerne nede.. Men resten virker, tenker da på varmeapp..osv (alt det digitale) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2007 Kun i speedometer/turteller/bensinmåler osv.. og lysene i de 3 målerne nede.. Men resten virker, tenker da på varmeapp..osv (alt det digitale) Lyshendelen på rattet har en tendens til å brenne opp. åpne opp og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2007 Lyshendelen på rattet har en tendens til å brenne opp. åpne opp og se Da hadde vel ikke resten virket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 Tipper det er den regulerings"pinnen" for lysstyrken som er gåen jeg. Den røk på min coupe. Hadde hendelen rundt rattet røket ville du fått feil på kjøre/park og fjernlys også (mulig ikke alle..). mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2007 hehe..eg tipper det var en sikring, greit sløkket Men det var iallefall ikke så lett at det var instrumentsikringen...var sikring for klimaanlegg ?!? Har aldri skjønt meg på det eletriske, mye rare ting ute å går der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2008 hehe..eg tipper det var en sikring, greit sløkket Men det var iallefall ikke så lett at det var instrumentsikringen...var sikring for klimaanlegg ?!? Har aldri skjønt meg på det eletriske, mye rare ting ute å går der... TAKK! Bekreftes da også for Audi 80 -94 TDI. Forumsøk kan faktisk funke av og til ( Forsøkte først å bytte sikring til Kombiinstrument, demontert og tatt ut instrument, målt og sjekka div punkter, sjekket variabel motstand i dimmeren osv. Så fant jeg dette... ) Audi sikringskart er kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...