#1 Skrevet Juni 2, 2007 Noen som har bilder av hvordan de har montert turbotrykksmåler? Tenker da både inni bilen, og i motorrom(tilkobling). Sitter her med det som trengs, men usikker på hvor jeg burde koble den til. Lest at folk anbefaler å bruke den lille slangen oppå returdumpen, men hvordan skal jeg komme til nedi der? Orker ikke demontere alt i motorrom for å komme til. Litt lyst å montere i luftkanal i senter på dash, men hva trenger jeg da? Måler som skal inn er av typen autogauge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 Foran på innsugsmanifolden sitter uttaket til dump ventilen. En tynn svart stoffaktig slange. Der er det lett å koble på y-stykket. Sett dette riktig vei. Selv trakk jeg slangen inn i boksen for motorstyreenhet og inn i bilen. Måleren har jeg plassert i den venstre av de tre midtre luftdysene. Tok ut selve luftdysa og lagde ei plate som passer inn der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 det er denne du skal koble deg på håper det er til litt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...