Anbefalte innlegg

Det lille plast festet på bildet som holder vindusglasset fast i vindusheisen har knekt. Hørte på vw, de visste ikke om noen slik del. Kanskje jeg gikk feil frem...(?) Er det mulig å bytte denne uten å måtte bytte hele heisen? Og hvor kan jeg få tak i en ny slik en? Evt. hvor mye koster en ny heis

img_2001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra innnsiden av døra

img_1991.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg deg rett at den plastdingsen (som sitter på hver skinne og vaieren) som glasset ligger i er knekt?

Tror ikke den fås som enkelt del, ihvertfall på Passat så er det slik et en kun får hele plata med skinner og vaiere som en del. Jeg måtte bytte hele denne når vaieren røk på min bil. Hele greia kostet litt over tusenlappen.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å bytte den som en enkelt del, men VW er så lure at de ikke selger den løst! : bh :

 

Jeg byttet den på en kollegas Golf 3 for et par år siden, da fikk jeg fatt på den på en hogger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Bjørn, det er den plastdingen du snakker om. Dette hørtes ikke bra ut. 1000 kr er sure penger for en liten bagatell. Er den på Golf 3 og Golf 4 like? Er vel kanskje litt vanskelig å finne en golf 4 på dynga(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være at det er likt som på Passat da, ligner dette?

vindusholder2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er den plast greia som har ryket så finnes det et rep. kit til golf iv 4 dørs som kosta ca 550,- hvis du har tre dørs som jeg selvsagt hadde, så er det ikke laget noe rep. sett og da må du kjøpe hele saken som kosta rundt 1200,-

 

Er visst en svakhet på golf iv, bora osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jarle: Hvor får du tak i dette kitet du snakker om henne?

Bjørn: Litt vanskelig å si. Har ikke hatt hele saken ute, har bare tittet inn bak metallplata i døra og knipset disse bildene. Men det er ihvertfall samme plast-patenten jeg har trøbbel med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl Richard Dybvik

Bjørn: Litt vanskelig å si. Har ikke hatt hele saken ute, har bare tittet inn bak metallplata i døra og knipset disse bildene. Men det er ihvertfall samme plast-patenten jeg har trøbbel med.

 

Hvis det er likt som på bildet så kan du få delen, jeg har egentlig tenkt til å kaste det, men har ikke rotet meg til å få gjort det ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jøss, det hadde jeg satt pris på. Det er vanskelig å se om det er den eksakt samme delen, men jeg er veldig gira på å prøve den på heisen min. Hvis du har et kontonr eller noe så kan jeg jo overføre en slant for porto og kanskje litt til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl Richard Dybvik

Jarle: Hvor får du tak i dette kitet du snakker om henne?

Bjørn: Litt vanskelig å si. Har ikke hatt hele saken ute, har bare tittet inn bak metallplata i døra og knipset disse bildene. Men det er ihvertfall samme plast-patenten jeg har trøbbel med.

 

Kjøpte det på vag Gran Auto... bare gikk og spurte etter sånn så fant dem det... delen var hos dem dagen etterpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl Richard Dybvik

Å jøss, det hadde jeg satt pris på. Det er vanskelig å se om det er den eksakt samme delen, men jeg er veldig gira på å prøve den på heisen min. Hvis du har et kontonr eller noe så kan jeg jo overføre en slant for porto og kanskje litt til. :)

 

Kan du ikke ta en titt på den delen som er hel, og se om det ligner, så kan jeg evt sende den i post eller ta den med til Rudskogen neste helg hvis du skal dit.

Hvis jeg kan ta bilde fra en annen vinkel som gjør det enklere å se om det er likt si fra.

 

BB

vindusholder1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kjøpt repsett og de bruker vare i stål faktisk .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.