#1 Skrevet Juni 2, 2007 Noen som vet om man kan bruke bankesensorer fra en S2 på en 7A motor. De på min motor (7A) er av stål og er noe dritt. De på S2'en (3b motor) er delvis av plast med skrue gjennom. Passer disse på min motor, passer stikkene og slikt også??? Noen som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 Det er forskjellig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 Alle femmere med bankesensorer har identiske banesensorer, bortsett fra 7A som benytter en helt egen type.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2007 typisk, forb... dritt TRÅD KAN STENGES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 e du sint martin ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 Ja eg er sint din nisse. Kommer aldri til å bli klok på den drittbilen min. Men den går nå ivertfall nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2007 Ja eg er sint din nisse.Kommer aldri til å bli klok på den drittbilen min. Men den går nå ivertfall nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2007 hehe...ikke meningen å være spydig. Er bare så drita lei av å skru å skru å skru å skru å skru å skru å feilsøke å feilsøke å skru å skru å feilsøke å feilsøke, og ikke få resultater i det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...