Bytte fra H4-lamper til linselys på audi 100

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har skiftet lykter på min Audi 100 2.3 quattro fra H4 til linselys, men de funker ikke helt som de skal.. Når jeg setter på langlysa så lyser bare ene nærlyset og begge langlysene, og jeg sjønner ikke bæret av dette..

Noen som har et koblingsskjema og en enkel forklaring på hva jeg må gjøre for å få lampene til å fungere som de skal?

På forhånd takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes flere tråder om akkurat dette byttet, har gjort det på min også. Problemet fra H4 til linselys er at nærlysene vil slukke når du setter på langlysene. For å ordne dette må du flytte en ledning bakpå lysbryteren din. Bare ta et søk så finner du tråder om det. Det høres rart ut at du får lys i det ene nærlyset. Høres ut som om du har koblet sammen noen feile ledninger når du forlengte kablene. Her er i alle fall hvilke ledninger som er til hva:

Koblingsskjema stikk hovedlys S4/TDI:

1. Fjernlys Hvit

2. Nærlys Gul

3. Parklys Grå/rød

4. Jord Brun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for info:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.