R.I.P (Bilen skadet av bussen)

Anbefalte innlegg

Ja da ble jeg kjørt på av Fagernes bussen kl19 idag. : gråter :

er ikke så mye og si utenom det bildene forteller, håper bare ikke bilen blir vrak men kan ordnes opp igjen.:tilber:DSC00090.jpg[/ATTACH]

får komme med kommentarer

DSC00088.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda, kondolerer.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så ille ut det der da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns den blei lav og fin bak jeg nå ... neida skal ikke spøke jeg .. kjip den der !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så ille ut det der da..

hm vet ikke helt, hele bakstillinga og alt er bøyd og jævli så håper det ordnes:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns den blei lav og fin bak jeg nå ... neida skal ikke spøke jeg .. kjip den der !

heeh ja, men mangler noe der da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ouch, kondolerer! men hvordan skjedde det? din eller bussen sin skyld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjedelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke ord, det der så ufattelig kjipt ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette så leit ut:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt dette Andreas... Får håpe de får fikset det da... Eller kanskje det blir turbo på deg hvis du får penger til ny bil?

Jon Christian Aardal: Det var bussen sin feil ja. Ikke overholdt vikeplikten sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud å kjedelig: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er utrolig kjipt og som kim rune sier det er bussen som ikke overholdt vikeplikt og da slipper jeg unna med noe skyld. heldigvis:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble bakenden i møte med autovernet dr da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble bakenden i møte med autovernet dr da?

ble bare baklykta knust og bakskjermen bøyd bak der men den er jo ganske ødelagt fra før og liten bulk på bagasje lokket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forb. offentlig kommunikasjon.. : bråk :

Kjedelige greier! Håper den blir god som gull igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har vikeplikt for en buss fra busslomme ja.. ikke no med ektra vikepliktsregler utover dette. høyreregel og vikepliktskilt gjelder da som vanlig... En buss-sjåfør fører gjerne mange folk i bussen, så di burde kjør mye mere defansivt... Satt på oslofjordekspressen her om dagen ut av oslo.. kom seg nesten fortere ut av sentrum enn jeg gjør med Mc'n midt på natten... er det sikkert? neppe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi har vikeplit for bussen om farta er undre 60km over har han vikeplikt for oss....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt mer som står i lovverket enn 60 sone og under = vikeplikt. Det som gjelder er at buss i rutetrafikk og som gir tegn i god tid har forkjørsrett, dvs. bilisten har vikeplikt. Bussen har overhodet ingen påkjørsrett som det virker som noen bussjåfører tror de har!!!! Det er heller ikke godt nok at de tar med seg blinklyset i det de svinger ut.

Når man er inne på temaet om busser, legg merke til hvor hardt mange av de prøver å presse seg i gjennom rundkjøringer. Har lagt merke til det og står beinhardt på retten min jeg og lar det nesten smelle når de prøver seg. Men gidder ikke smelle for å poengtere retten min. Er jo noe som heter veitrafikksloven paragraf 3 eller hva det er: .... aktpågivende varsomt og ta hensyn til andre dimrer noe i bakhodet her :D

Har lappen på lastebil og kjørt en del vogntog og som kjøreskolelæreren min sa: Størst er ikke altid først og tenk på det, du kan altids "spørre" om plass med store kjøretøy, men aldri forvent at du får plass fordi du er stor. Da sitter du fort med kuken i postkassa :D (Kul kjørelærer forresten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt mer som står i lovverket enn 60 sone og under = vikeplikt. Det som gjelder er at buss i rutetrafikk og som gir tegn i god tid har forkjørsrett, dvs. bilisten har vikeplikt. Bussen har overhodet ingen påkjørsrett som det virker som noen bussjåfører tror de har!!!! Det er heller ikke godt nok at de tar med seg blinklyset i det de svinger ut.

Når man er inne på temaet om busser, legg merke til hvor hardt mange av de prøver å presse seg i gjennom rundkjøringer. Har lagt merke til det og står beinhardt på retten min jeg og lar det nesten smelle når de prøver seg. Men gidder ikke smelle for å poengtere retten min. Er jo noe som heter veitrafikksloven paragraf 3 eller hva det er: .... aktpågivende varsomt og ta hensyn til andre dimrer noe i bakhodet her :D

Har lappen på lastebil og kjørt en del vogntog og som kjøreskolelæreren min sa: Størst er ikke altid først og tenk på det, du kan altids "spørre" om plass med store kjøretøy, men aldri forvent at du får plass fordi du er stor. Da sitter du fort med kuken i postkassa :D (Kul kjørelærer forresten)

Hahah : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det her diskusjons sted for buss vikeplikt da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med bilen nå da? reparasjon? Må være vanvittig kjedelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på det ikke er mer som øyet ikke ser her, at det "bare" er bakstillingen, felgen, baklykten, bagasjelokket og bakskjermen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk vite på torsdag at bilen ble taksert til 58.600kr i arbied og skader og slik.

Så bilen er vrak, og må på utkikk etter ny A4:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.