#1 Skrevet Juni 2, 2007 ser ut som en pumpe eller no ligger til venstre for motoren er 2 tuter som stikker i hver sin retning . noen som vet hva det er for noe ? jaja jeg vet at det er skittent i motor rommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 ser ut som en pumpe eller no ligger til venstre for motoren er 2 tuter som stikker i hver sin retning . noen som vet hva det er for noe ? [ATTACH]66376[/ATTACH] jaja jeg vet at det er skittent i motor rommet sirkulasjonspumpe for vann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 Jeg kan suplere med at denne sirkulasjonspumpa er ment til å gå om temperaturen i kjølevannet er høy etter at du har stoppet motoren. Den er tydelig vis ikke koblet til på din bil, og jeg vil gjette på at det er fordi den har sprunget lekk. Ny pumpe koster litt, og brukt er vanskelig å få tak i. Dersom man er nøye på å la motoren gå på tomgang en liten stund før man stopper, i alle fall etter harde kjøreturer, så er det neppe noen fare at denne pumpa ikke er tilstede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2007 å den brukes til ? lurer siden min ikke er så veldig tilkoblet no vann . er det noe å bry seg om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2007 Så det er den jeg mangler http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=783045post783045 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2007 ahh forklarer litt , jeg kjører da "aldri" hardt må vel få plukket ut denne da å sjekke om den er i orden eller ikke takker å bukker for god hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2007 Bare å kaste, tipper i 90% av alle S2/4/6 enten lekker eller funker ikke denne... Har også hatt en slik som fungerte, men fikk aldri med meg at den gikk uansett hvor hardt vi hadde plaget bilen. Bedre å heller passe på å kjøre ned motoren etter svinkjøring enn å stole på denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2007 Her ser du hvor slangene skal kobles på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2007 Finnes det noen test for å sjekke om føleren eller pumpa ikke funker her? hehe, har en på min og, men vet ikke om den funker.. Alltid greit at utstyr fungerer når det finnes liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2007 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html Vifte og pumpen skal starte når kjølevann er 110C når du stopper motor... Her er litt informasjon om pumpen og hvor du kan finne den litt billigere: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=536742post536742 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2007 Ok, det er vel derfor en aldri hører til den da.. Jeg hadde ikke mer enn 90grader på kjølevannet på banen engang, selv om olja hadde 130snaut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...