Nytt belegg på sinter clutch

Anbefalte innlegg

Skal begyne å pelle av girkassa på bilen i kveld pga. slipp på en ganske ny 4puck sinter clutch. Jeg har hatt lekkasje på servo og mistenker at det har kommet olje på clutchen. Slipper typisk i 3. gir når jeg runder 1,2 bar eller noe sånnt.

Hvis dette er tilfelle, er det noen som legger på nytt belegg på sinter clutch? evnt ca pris gjerne i vestfold

Det er ingenting som å tilbringe lørdagskvelden under en Audi Quattro :rolleye:

-T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt. tips til en billig forsterka trykkplate hvis det viser seg at clutchen er for svak med org trykkplate : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal begyne å pelle av girkassa på bilen i kveld pga. slipp på en ganske ny 4puck sinter clutch. Jeg har hatt lekkasje på servo og mistenker at det har kommet olje på clutchen. Slipper typisk i 3. gir når jeg runder 1,2 bar eller noe sånnt.

Hvis dette er tilfelle, er det noen som legger på nytt belegg på sinter clutch? evnt ca pris gjerne i vestfold

Det er ingenting som å tilbringe lørdagskvelden under en Audi Quattro :rolleye:

-T

Vet ikke om noen i vestfold men vet de legger på sinterbelegg hos Clutch & Brems AS i Oslo.

http://www.clutchogbrems.no/index.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

krb selger nye pads å nagler, men de koster ca like mye som en ny lamell... er sikkert andre som skaffer pads og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er kassa av, og det ser ut som at det har kommet olje in på lamellen. Regner med at jeg ikke greier å vaske vekk dette? Må vel ha ny lamell? : bh :

Ingen som har en billig forsterka trykkplate til salgs? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er lamellen sendt til Clutch og brems i oslo. 1000 kr inkl mva er ikke så ille synes jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gæli det, mener rein delekost var 1500+mva dengangen jeg sjekka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gæli det, mener rein delekost var 1500+mva dengangen jeg sjekka..

Ikke ille det nei... kommer jo 200 kr i porto i tillegg, men 1200 totalt med arbeid er ikke aller værst. Bra service på telefon hos dem også :) De skulle prøve å få den tilbake før helga...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er "ny" sinter clutch ankommet fra clutch og brems. Nye pads, og de har faktisk lakkert hele plata så den ser ut som ny! Sendte den på tirsdag og kom tilbake i dag. 1120kr inkl porto

Kjempeservice! Anbefales! :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.