#1 Skrevet Juni 2, 2007 Skal få hellakkert bilen min (Audi s6 avant). Noen som har erfaringer i tromsø \ omeng.Hørt mye bra om lakkering på storsteines. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg kan anbefale Marthinsen Bil og Lakk i Olderdalen! En kar som heter Kent Arne lakkerte nedre del av fangerne mine og resultatet ble perfekt! Ble anbefalt han av gutta på Lakkleverandøren! Ring og hør med dem; 77 71 84 54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Grattis med S6 Christer, får vi se dennan utpå nordens hawaii i sommar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 Grattis med S6 Christer, får vi se dennan utpå nordens hawaii i sommar? joda,kommer nok utover når den er ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har planer om å få bilen lakert i Finland:p er er det billig, og når man har kontakter så blir det enda billigere. For ikke å snakke om fest i tilegg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har planer om å få bilen lakert i Finland:p er er det billig, og når man har kontakter så blir det enda billigere.For ikke å snakke om fest i tilegg: rock : hva må du ut med for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2007 Rundt 5000.- Og han som gjør det er motivlakerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2007 Rundt 5000.- Og han som gjør det er motivlakerer. Kor da i Finland???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2007 kan du ikke mekke lakkering oss han til meg ? kan betale enda litt mer hvis det er det han ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2007 Husker ikke hvor men det er i nord finland. Tornio eller noe sånt i nærheten Og vi er allerede 3 stykker som skal ned dit men vet ikke når.. Husk dette er på bekjentskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2007 blir langt å kjøre ved en eventuell reklamasjon ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2007 blir langt å kjøre ved en eventuell reklamasjon ! Jepp det blir det.. men jeg kan kjøre mange ganger for de pengene jeg sparer i forhold til prisene her i tromsø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2007 skal vel ikke mye til nei her i byen er det vel ingen som starter under 20K for ei hellakkering, ja du hørte meg rett STARTER ! så går det bare oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2007 Tromsø Billakkering skulle ha nærmere 40k for min bil. Beste tilbudet æ fikk her i byen hva 36k! Latterlig dyrt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2007 Tromsø Billakkering skulle ha nærmere 40k for min bil. Beste tilbudet æ fikk her i byen hva 36k! Latterlig dyrt! Ja det er så overpriset at det ikke er sant. Jeg trur de eneste kundene lakkeringsverkstenene har er forsikringen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2007 Tromsø Billakkering skulle ha nærmere 40k for min bil. Beste tilbudet æ fikk her i byen hva 36k! Latterlig dyrt! spurte du på bil og karosseri ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2007 Nei, men nu for æ jo rabatt der via jobb så har ikke spurt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2007 storfjord auto i skiboten skulle ha 18k for mondeon min, men d blei biligere vis æ pussa han sjøll.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2007 billigere, men tvilsomt at det blir bedre ! det er en grunn til at man ikke lakker bilene selv, det er mye arbeid ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...