#1 Skrevet Juni 2, 2007 Noen som har greie på retting av felger. Har en felg med 2 bulker og en sprekk. Er dette noe å reparere, eller lønner det seg å kjøpe en ny? Bilde av felgen, det rister godt å kjøre med felgen på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 Du får høre med f.eks. Felgservice i askim, å høre hva det koster å reparere. Så sammenligne det med ny pris da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 en i fr.stad som har fikset felgene mine en gang husker ikke hva han heter, men kan få tak i navn og nr til i kveld! Har du drivi å grisekjørt igjen nå a petter?! Edit: men hvordan det er med sprekker og sånt vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 Østfold felgteknikk i Fredrikstad fikser dette.. (Tlf : 69323510 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 Hjemmesiden dems HER. Er de samme folkene som skal fikse felgene mine. Har sett noe av det de har gjort før og dette så bra ut, pluss at prisen er upåklagelig. For meg skulle de ha 2k for å rette en gigantisk bulk i ytterringen, fikse småsår på alle kantene og fjerne bremsestøv og dritt forutsatt at jeg demonterte felgene selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Da blei det 1 stk ny felg, men kommer til å sende bort ihvertfall 1 kanskje 2 felger til retting. Håpløst med dårlige veier rundt i området. Var flere måneder i fjor sommer utenfor der jeg bor, hvor det var grusvei og anleggsarbeid med masse huller og sprekker i asfalt. Ikke rart det går utover felger. Trodde derimot at dette var felger som tålte litt, synes ikke dem har holdt allverden med tanke på at de bare er kjørt 1 sesong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2007 Jeg har brukt Østfold felgteknikk jeg også og de gjorde en kjempe jobb med felgen på gamle bilen min, betalte 400,- og felgen var så god som ny, den kunne minne om en banan når jeg leverte den inn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2007 Har hatt en lignende deformasjon på en felg,som jeg sente inn i fjor for oppretting.Felgen ble ikke rund,vibrasjoner i bilen. Kan vel godt si at aluminiums felger som er deformerte aldri får den samme styrke som ny. Tror ikke de firma som såkalt retter opp disse felgene er helt klar åver dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2007 Enig med Steve, hadde skade på en felg som ble 'rettet' på Dekkteam i Sandefjord, er fortsatt både kast og bulk, pluss riper og svekninger i lakken rundt om.. Er så lei at jeg ikke har lagt om ennå.. * grem*.. Blir vel 15" til jeg får erstatning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2007 Min ble helt fin og merket heller aldri noe vibrasjoner eller at jeg hadde noen problemer med den ! Greia er vel heller det at folk gjør det fordi det er en "grei" løsning og et billig alternativ til og kjøpe ny felg. Og er vel som med alt annet at noen gjør jobben bedre enn andre og det finnes vel begrensninger for hva som faktisk KAN rettes så og si 100% opp i også med tanke på hvor stor skade felgen har fått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...